Ga naar inhoud

vergelijken snelheid netbooks


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik dacht altijd dat 64 bits de dualcore processor wist te benutten.

Mits de applicatie en de OS software er ook voor is geschreven om er mee overweg te kunnen.

32Bits draait ook op een dualcore of Quadcore alleen benut je niet de volledige processor capaciteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, totnogtoe prima. Het typt ietsje minder comfortabel dan een grotere, maar toch nog beter dan ik had verwacht. Hij voelt echt lekker licht. Maar heb hem nou misschien 2 uur gebruikt, dus kan er nog niet zo veel meer van zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

is het dan Wifi of 3g? Bij mijn telefoon (Samsung Galaxy S2) kan het allebei. Heel handig wel, via een app schakelt hij automatisch op het thuisnetwerk zodra dat binnen bereik is

Nee, idd niet of/of. Ik bedoel dat de mijne geen 3G heeft. Scheelde € 50,-

Aanvulling over de mijne:heb 2 uur in de volle zon in de tuin gebruikt, en dat gaat prima. Voor mij de eerste laptop waarbij dat zo is.

Heb ook even met de tablet in de tuin gezeten. Niet ideaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan me dat wel voorstellen, Kees, want je zult wel niet veel "onderweg" internetten. Voor mij is 3G vooral handig in Friesland, als ik geen "buurman-bereik" heb. Dat gaat overigens de laatste tijd weer prima! Voordeel is wel dat ik dan via de telefoon in bed nog even verder kan gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was ik even in de Mediamarkt.. Daar hebben ze de ultrabooks bij de netbooks gezet. Goeie reden om deze hier ook nog even aan te stippen.. Heb staan smullen van een Asus Zenbook (dacht ik) en een mooie Toshiba.. Wel snel 1000+ euro. Wanneer je een netbook neemt kun je beter een tablet nemen imo. Ook daar heeft Asus de mooiste spullen zeker met een toetsenbord eraan heb je voor een kleine meerprijs een tablet en netbook in één.

Zelf wacht ik nog wel even op windows 8 voordat er iets nieuws in huis komt. Je moet er toch weer 3 a 4 jaar op vooruit kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar die Asus met toetsenbord heb ik ook nog even gekeken. Uiteindelijk toch voor een kleine tablet gegaan vanwege de draagbaarheid (neem je toch even makkelijker mee) en het comfortabeler kunnen gebruiken als e-reader. En: als een van de weinige tablets kan je bij deze het geheugen uitbreiden met een micro SD kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe