Ga naar inhoud

De Jong autoservice stelt zich voor


De Jong autoservice
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik zal me even voorstellen mijn naam is Ton de Jong en heb een garagebedrijf in Schoonebeek.

Ik ben heb 18 jaar bij volkswagen gewerkt waarvan 5 jaar bij Skoda.

Sind 1,5 jaar heb ik mijn eigen garagebedrijf in het Drenthse Schoonebeek.

Ik ben in het bezit van ETKA, Elsa en Vagcom dus als er vragen zijn dan lees ik het wel.

Naast reparatie, onderhoud en APK, doen we ook chiptuning en startblokkeeringen verwijderen.

Tevens heb ik nog een hele mooie zwarte Fabia Hachback te koop met een 2.0L motor erin.

Km stand=127dkm en bij 124dkm grote beurt gehad met tandriem en waterpomp vervangen.

Voor diegen die in de buurt wonen zou ik zeggen kom eens langs.

Mvg Ton de Jong

post-868-0-08954700-1326877397_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Ton,

Fijn dat je het forum komt ondersteunen met de nodige kennis van zaken. Er zijn hier zeker mensen die wat vragen hebben over Tuning, dus dat weet wat je aanbiedt ;)

En hoewel je het vast wel in de regels gelezen hebt, wil ik toch nog even benadrukken dat we de inbreng van de experts waarderen maar we onze leden wel willen beschermen tegen de bergen reclame die we toch al dagelijks om onze oren krijgen. Probeer dus een mooie balans te vinden tussen het forum en het bedrijf. Uiteraard mag je de naam in een topic/post laten vallen of mensen adviseren langs te komen o.i.d., maar we zijn geen advertentie site. Bedankt voor je begrip. :notworthy:

Eventuele (incidentele) occasions kan je trouwens kwijt in het Koop & Verkoop subforum.

Veel plezier op dit forum!!! B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja redelijk in de buurt, wie weet. Hoewel ik mijn 1.2-tje zo geheel naar wens vind. En ja, zo doet Frank dat. Wanneer hij en route is heeft hij zo tal van adresjes voor gratis bakkies. Die fraaie lederen bekleding moet natuurlijk uit de lengte of breedte komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast reparatie, onderhoud en APK, doen we ook chiptuning en startblokkeeringen verwijderen.

dit vind ik op het randje....

Hallo Allemaal,

Tevens heb ik nog een hele mooie zwarte Fabia Hachback te koop met een 2.0L motor erin.

Km stand=127dkm en bij 124dkm grote beurt gehad met tandriem en waterpomp vervangen.

en hier gaat het meteen ook maar over vast over het randje heen. Jammer. Ik vind dit dus duidelijk niet de bedoeling van dit forum.

Ton, met bakjes koffie gaat het hier over de huiskamer, niet over de showroom. Ik vind het goed je wat draadjes meeleest, en nog beter dat je je ook in een gesprek wilt mengen, en misschien dingen vanuit perspectief van de kan garage belichten.

Inhoudelijke info die alleen garages hebben klinkt heel aantrekkelijk, maar als we daar toch stiekem reclame voor terug krijgen dan is MIJ dat het niet waard eerlijk gezegd.

Dit gezegd hebbende ben je natuurlijk onverminderd van harte welkom op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor alle duidelijkheid, de spelregels zijn ondubbelzinnig wat dit betreft en in die zin was de post van Ton geenszins over het randje. De opmerking van PC_Fre@k is dan ook door een preventief gezichtspunt ingegeven. Prima, zo'n passage in een voorstel topic, maar daar moet het bij blijven. Kortom, wat ons betreft was er nog niets loos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ronduit een zeer zurig snertwelkom van mij.

Maar ik vind het fenomeen reclame zeer agressief en schadelijk en al veel meer ruimte in deze maatschappij opeisen dan nodig, en daarom wilde ik mijn mening hierover in de eerste plaats duidelijk genoeg neerzetten. Er moeten gewoon mooie plekken over blijven waar niet alles gemanipuleerd wordt door commercie, en dit forum zou ik graag zo'n mooie plek willen houden.

Dit gezegd hebbende is Ton natuurlijk onverminderd van harte welkom op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Ik heb mij hier niet aangemeld om reclame te maken voor mijn bedrijf maar meer om een helpende hand of E-Mail te zijn voor diegene die vragen heeft over zijn

of haar auto. Ik heb gemerkt dat er veel vragen zijn over het feit van Tuning maar ook over de simpele dingen zoals het onderhoud en reparatie's aan de auto.

Al dan wel of niet of je zelf het onderhoud wilt doen of dat je het bij een garage of dealer laat doen.

Kan ik mijn welkoms boodschap ergens veranderen want dan haal ik het "reclame" gedeelte eruit.

Ik zag dat ik geen mailtje krijg als er een reactie gepost wordt dus het kan soms even duren voordat er een antwoord van mijn kant komt.

Mvg Ton.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ton, er hoeft wat ons betreft niets weggehaald te worden. In zo'n voorstel topic mag wat ons betreft best wat reclame voor jezelf of je bedrijf worden gemaakt. Dan weet een ieder wat je doet. Als het maar niet in een handtekening staat, zodat we er bij elke post mee worden geconfronteerd. We maken graag van je kennis en ervaring gebruik.

In je instellingen van je profiel kun je desgewenst bij notificaties instellen dat je per email wordt geinformeerd over reacties op je posts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe