Ga naar inhoud

Beschermhoezen bagageruimte (Boot Liners)


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Enkele voorbeelden beschermhoezen, in dit geval voor de Yeti.

De eerste foto voor een bagageruimte met thuiskomer, de tweede foto zonder thuiskomer.

Vooral voor de hondenbezitters onder ons is zo'n hoes misschien wel interessant.

http://www.hatchbag.co.uk/index.php

post-117-0-42853000-1326466075_thumb.jpgpost-117-0-94679600-1326466406_thumb.jpg

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n ding, maar dan die van 6 (?) euro bij de Lidl (poosje terug). Past niet precies (95%?), maar is zeker goed genoeg.

Wat wel heel erg gaaf is, is dat het bij de Fabia Combi ook de vakjes meepakt en zelf te gebruiken is als alle banken zijn geklapt. Geniaal, zeker voor de mensen zoals ik die hun (privé!) auto graag zo netjes mogelijk houden.

Het grootste nadeel, met de diverse opties aangevinkt gaat dit grapje je 130 pond kosten (zo'n 160 euro). Wel leuk als optie bij een nieuwe auto (dan valt de prijs niet zo op...).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie honden heeft ziet het er wel interessant uit of wie beroepshalve bepaalde materialen moet meenemen die kunnen lekken.

In de Honda heb ik een schaal met een opkant van zo een 10 cm en het is handig je neemt deze er uit en is makkelijk te reinigen nu voor de S2 gewoon een rubberen mat bijbesteld de schaal lijkt me minder handig omdat er een dubbele bodem is voorzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dan ook zo'n ding voor scheuren, krassen of indringende vlekken? Dan kan ik dat apparaat bij de auto van m'n pa gebruiken, lijkt wel werkplaats van binnen...

Ik denk dat het net zo is als de wasstraat of de ramentrekker, als je preventief iets kan doen om je bolide te beschermen dan doe je dat. (spoiler 8-) )

En stofzuigen moeten we sowieso allemaal wel denk ik, alleen is het nu toch wel erg koud om dat buiten in een koude auto te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt afval of ander rommel te verslepen hebt, kun je toch een "bigbag" nemen. Eventueel knip je die op maat en soldeer brander of verfafbrander hecht je de randjes en je hebt een goedkope oplossing om je auto te beschermen bij vervoeren van "rommel".

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

echt volslagen belachelijk, zoals wel meer dingen van Engelse makelij. Ze zijn er erg goed in om ergens iets heel lelijks van te maken, bekend vb is de bekleding van het metro/trein meubilair. Maar dit is wel heel verschrikkelijk. En idd, af en toe een stofzuigerbeurtje is wel zo makkelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt volslagen belachelijk, zoals wel meer dingen van Engelse makelij. Ze zijn er erg goed in om ergens iets heel lelijks van te maken, bekend vb is de bekleding van het metro/trein meubilair. Maar dit is wel heel verschrikkelijk. En idd, af en toe een stofzuigerbeurtje is wel zo makkelijk

Als de kleur geen oranje (vind ik ook niet mooi) was geweest maar zwart, had je er waarschijnlijk heel anders over gedacht.

Dat het volslagen belachelijk is, daar bent ik het niet mee eens. Als je honden hebt die er een zooitje van maken, dan is zo'n bootliner reuze handig. Je interieur blijft op deze manier schoon en intact.

Dat jij het niet nodig vind is wat anders, maar zo zijn er anderen die tuning weer "volslagen belachelijk" vinden of een dakspoiler om maar wat te noemen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel menno haal hem eraf en hou dan je achterklep maar weer in de gaten !

ga je het effect wel weer opmerken !

Mijn ervaring is dat toen ik hem niet had mijn achterklep tov de rest van de wagen veel vlugger smerig was

En met spoiler hij evengoed smerig wordt maar net zo gelijkmatig als de rest van de wagen.

Net als met de spatlappen, ach merk er weinig waarde van

Maar zag gister een Yeti zonder en die zag er niet uit bij de wielkasten en voordeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe