Ga naar inhoud

Zeesop in de winkel!


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

De volgende briljante (NOT) marketing truuk:

Zeewater in flessen verkopen om je pasta in te koken! Hoe zot moet het worden...

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11250988/__Zeewater_in_supermarkt__.html

Zijn ze nou helemaal van de pot :mad3: gerukt? Een euro voor een liter zeesop... :doh2:

Nog even en ze verkopen origineel slootwater of 'echt' stormwater (weggepompt tijdens de afgelopen storm) om thee van te zetten. Want het zal vast wel ergens goed voor zijn... :doh2:

BTW: als je dan persé een een ziltig smaakje aan je pasta wilt geven. Gewoon water in de pan en er een flinke schep van dat grijze zeezout bij doen. Dat zeezout kost ca 1,50 per KG(!) (in plastic zakjes van 1Kg bij de Sligro) en daar kun je heel wat pannetjes pasta mee koken...

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm, je brengt me op een idee !

Vanaf heden heb ik afvalwater te koop !!

in de volgende variaties

Toiletwater in vloeibare en minder vloeibare uitvoering eenheidsprijs van € 4,00

douchewater met en zonder shampoo resten eenheidsprijs van € 3,00

en restwater uit de keuken met kans op verse etensresten eenheidsprijs van € 1,75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel benieuwd of de showroom er een beetje gelikt uit ziet!

Ik krijg zo het idee dat het er letterlijk en figuurlijk gelikt uit ziet i.p.v. afgestoft :lol:

Is het water dat eventueel bij de mensen hun woning inloopt ook automatisch hun eigendom? Dan kunnen ze het verkopen, is inmiddels best duur water als ik dat zo op TV zie...

aangepast door PC-fre@k
typos
Link naar reactie
Delen op andere sites

He? Ik heb nog nooit iemand gehoord die van zeewater hield... (hooguit om in te zwemmen) :blink:

Tsja laat je nou zelf over SOP begonnen zijn, en niemand durft natuurlijk off topic te gaan tegen je :lol: :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeewater, de zee, het ruime sop = zeesop in een flessie.

Daar ging het om. Een of 't andere clevere Zeeuw heeft bedacht dat aan de achteloze randstedelingen te kunnen verpatsen. :P

'Ons Zeeuwen bin zuunig hé' :lol:

En ja, ik ken ze een bietje, die Zeeuwen, heb >20 jaar in Vlissingen gewoond... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe