Ga naar inhoud

Europarlementariërs op strooptocht


gerardus
 Delen

Aanbevolen berichten

Een TV - team probeert te filmen hoe Europese afgevaardigden INKLOKKEN op

vrijdagmorgen 7 uur, om nog even 284 EURO daggeld te incasseren.

maar al wel hun koffers bij hebben zodat ze direct daarna naar huis kunnen

vertrekken .

Na het maken van de eerste beelden wordt het TV-team (geaccrediteerde

journalisten) manu militari buiten gezet !

MOOI VOORBEELD VAN ONZE EU - VERKOZENEN. . en democratische nieuwsgaring !!!

Zonder trucage.

<http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55>'>http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55>

http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is een oud gegeven natuurlijk, maar ik vind dit soort zaken nog steeds schokkend. Het is overigens een oud filmpje, maar ik vroeg mij af hoe het er nu voor staat. Verder kun je dit soort zaken nooit genoeg onder de aandacht brengen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat je werkt, Ed? Ja, dat moet niet doen natuurlijk. ;)

Overigens is dit een prachtig voorbeeld, waarom de SP dus doet aan de afdrachtregeling. Daar gaat al het geld dat een parlementariër ontvangt via het rekeningnummer van de partij. Alleen zwartgeld aannemen is dan nog mogelijk. Nee, het leven van een SP-politicus is geen roversfeestje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een TV - team probeert te filmen hoe Europese afgevaardigden INKLOKKEN op

vrijdagmorgen 7 uur, om nog even 284 EURO daggeld te incasseren.

maar al wel hun koffers bij hebben zodat ze direct daarna naar huis kunnen

vertrekken .

Synoniem woord voor deze "vertegenwoordigers"? Lelijke smerige hufters!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, wasmachineman, ik wist wel dat dit aan jou besteed was. Je hebt naar mijn mening geheel terecht geen rooskleurige blik op de politiek en de samenleving. Kan dat met je delen. Belangrijk is om te zorgen dat we er niet somber van worden.

Als je als gewone medewerker een minuutje meer schrijft of een kilometertje teveel op je declaratie, dan weet men je te vinden. Het beschavingsniveau is echt nog gelijk aan de middeleeuwen, de systemen zijn alleen veranderd en geraffineerder. Het geld wordt nog steeds van de gewone man beroofd. Het verschil is dat ze je huis niet meer in de fik steken of je dochter en vrouw verkrachten. Verder zien die lui je nog gewoon als horige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjonge, wat ga ik hier nu eens over schrijven..

Het verbaast me steeds minder dat het allemaal zo slecht gaat tegenwoordig. De zelfverrijking die we zien en ervaren is daar volgens mij de grootste boosdoener van.

Vraag jezelf eens af, als je door op vrijdagmorgen voor 7:00 ergens je naam op te schrijven en een krabbel te zetten zomaar 284 euro krijgt, wat zou jij dan doen? Zeg mij maar waar ik 2x moet tekenen op vrijdagmorgen voor een gratis E rijbewijs :lol:

Het is ronduit triest dat het kan en gebeurd, maar ik denk dat heeel veel mensen dit zouden doen. Hetzelfde geldt ook voor de hoge heren en dames in het bedrijfsleven die al een achterlijk hoog salaris krijgen en daarnaast nog bijna overal onkostenvergoedingen voor. Zo ben ik ook van mening dat verkopende beroepen of een minimum loon moeten krijgen + een bonus voor hetgeen verkocht, of een normaal salaris en geen bonus. Het verkopen van iets (goederen, diensten, whetever) hoort immers gewoon bij je functie. Ik krijg ook geen bonus voor ieder opgeleverde voortgangsrapportage..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe