Ga naar inhoud

Wat krijg je nu precies met connect pakket


irbaboon123
 Delen

Aanbevolen berichten

Vraagje, misschien weet iemand hier het antwoord.

Ik heb prive een Skoda Octavia businessline ambiton gekocht met het zg connect pakket.

dat bestaat uit:

Connectpakket:

Bluetooth handsfree carkit

MDI, aansluiting voor externe mobiele apparatuur

Multifunctioneel stuurwiel*

Maar wat krijg ik nu eigenlijk. Kan ik nu gewoon bellen met mijn mobiel via de wagen, of moet ik nog een carkit erbij bestellen ?

Ik heb een Nokia telefoon(met bluetooth), met een draadje waar een micro en oortje aan zit

Wat heb ik nu gekocht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

En vandaag de wagen opgehaald. KOmende week eens zien hoe hij rijdt. Eerste ritje was ok. Hij zit iets hoger en lekkerder dan mijn oude opel astra. Het schakelen gaat soepel met de dsg.

Oh, ja het koppelen met de telefoon (nokia c5) was inderdaad appeltje eitje. Je moet hem welk iedere keer als je weggaat bevestigen. Is daar niet iets automatisch voor dat ie als je mobiel in de auto is hij altijd gekoppeld is, zonder dat je iets met de auto of de telefoon hoeft te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan bevestigen dat MDI en Bluetooth tegenwoordig gewoon weer 570 euro kost. Staat op mijn factuur namelijk. Het multifunctionele stuurwiel zat al in de businessline maar kost los ook iets van 300/400 euro. Goeie deal als je dat allemaal voor 90 euro krijgt.

De kosten voor de bluetooth zijn met name hoog omdat er complete telefoonvoorbereiding bij hoort, inclusief het trekken van kabels voor de microfoon. Het werkt wel als een trein, wel even opletten dat je telefoon veel sneller leeg raakt met bluetooth aan. Mijn nokia deed altijd ruim een week dienst maar nu met bluetooth aan is dat minder dan de helft!

Het onthouden van de verbinding is iets wat je bij het aanmaken van de verbinding moet aangeven. Ik zou zeggen gooi de verbinding er weer uit en maak hem opnieuw aan. Let dan goed op wat de telefoon en auto vragen.

aangepast door mOTiVe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ja het koppelen met de telefoon (nokia c5) was inderdaad appeltje eitje. Je moet hem welk iedere keer als je weggaat bevestigen. Is daar niet iets automatisch voor dat ie als je mobiel in de auto is hij altijd gekoppeld is, zonder dat je iets met de auto of de telefoon hoeft te doen.
Yep, dat is er (en dat staat vast ook in je handleiding). Volgens mij moet je na één van de stappen de instellingen saven. Ik dacht dat dat na het ingeven van de code was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt EdK, mOTiVe en MacroO2,

Instelling zat ergens onder blue tooth instellngen verborgen op mijn telfeoon. Hij doet het nu perfecto.

bij mijn nokia onder instellngen, Connectivity, Bluetooth, dan gekoppelde apparaten tabblad en dan onder opties... effe zoeken, maar dan heb je wat..

uit de handleiding:

"Als u wilt toestaan dat een gekoppeld apparaat automatisch verbinding maakt met uw apparaat, selecteert u Geautoriseerd. Verbindingen tussen uw apparaat en het andere apparaat kunnen zonder uw medeweten tot stand worden gebracht. Er is geen afzonderlijke acceptatie of autorisatie vereist."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe