Ga naar inhoud

Fabia niet meer leverbaar met DSG!


AvB
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik weet de echte reden! Gewoon weer politiek. Skoda gaat te goed en moet inbinden zodat V W nog meer kan groeien!

Zelfde met mijn O2. Deze 1.6 tdi is met DSG uitgerust maar geen 20% bijtelling. Terwijl de Jetta en V W golf en ook Combi wel met de 1.6 tdi gecombineerd met DSG de 20% grens halen! Het gewicht is bijna identiek maar de uitstoot van de O2 is iets te hoog en wordt niet teruggebracht naar lagere uitstoot.

Pech dus voor de DSG liefhebbers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, maar ik heb een relativerende handtekening. Anders blijf ik bezig met lachebekjes en grimasjes er tussen dat gelul van mij te frutsen!

Maar serieus: ik wil het liefst de sterkste en zuinigste motor, maar wel de raampjes met de hand opendraaien. En die marketingfiguren die die pakketten verzinnen maken dat altijd onmogelijk, en verplichten je altijd tot een hoop toestanden die ik niet hoef. In mijn beleving is DSG ook zo'n toestand, dus ik vind het hardstikke prima zo.

Verder Skoda volgens mij nou juist de Fabia RS eens met een handbak moeten aanbieden, want volgens mij zijn er best figuren die een handbak preferen bij zo'n ding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets zo verschillend als de mens! :)

Want ik heb het liefst wel alle tierletijntjes erop en eraan!

Maar bij mij is het dan ook een rijdend kantoor, gister 6 uur in de auto gezeten! Vandaag wat minder lang in de auto maar toch lekker die electrische raampjes als ik de slagboom omhoog moet laten gaan! En de spiegelverwarming is ook top want regendruppeltjes zijn er in no-time vanaf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo ben ik met regen en sneeuw toch elke keer weer blij met het tirrelanteintje dat de ruitenwisser heet

En ben ook blij dat het elektrisch gaat, elke keer die wissers met de hand bewegen zoals heelll vroeger dat ging erg gauw vervelen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet eens in me opgekomen om met zoiets te gaan proefrijden. Weet je wat? Ik zal het toegeven: Ik heb gewoon een ontzettend groot stokpaard. Hehe, dat lucht op. :lol:

Verder reed ik tot nog toe zo'n 15000 per jaar, waarvan gemiddeld zo'n 4000 vakantie. Dus dat is wel echt het tegenovergestelde van een rijdend kantoor.

O ja, ook zo'n ding waar ik me aan erger, ruitenwisserinterval. Doe ik ook altijd met de hand. Erg he? :notworthy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je niet beter een trapauto kunnen kopen ?

Was je stukken voordeliger uitgeweest in aanschaf

Had je alles kunnen doen met handen en voeten

Had je geen BPM hoeven te betalen

Had je geen MBR gehad

Had je geen last van stijgende brandstofkosten gehad

En je had elke dag met je snuitje in de gezonde buitenlucht gereden op neerlands fietspaden zonder file !

Conclusie: heb je eigenlijk naar aanleiding van je opmerkingen wel de juiste beslissing genomen ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Skoody , ik heb het in deze niet over de fiets met 2 wielen maar over de trapauto of ook wel zeepkist of skelter genaamd !

Deze heeft 4 wielen, en de iets luxere uitvoeringen hebben een zetel zodat je wel luxe kunt zitten.

zie foto als voorbeeld ( Skoda )

post-27-0-14182600-1323895527_thumb.jpg

Foto komt van volgende site af , staan erg leuke foto's van Skoda's op !!

http://www.pietpruttel.nl/Oost%20Europa%20Dag%202011.html

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe