Ga naar inhoud

Carglass


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Maar de service is overal KMP, dus wat dat betreft...

Ik heb ook de ruit laten vervangen bij de Skoda dealer, die er overigens een extern bedrijf voor liet komen...

Maar de verzekeraar was er niet happig op (Centraal Beheer), pas na enig aandringen mocht het bij de Skoda garage.

En de Skoda garage was er eigenlijk ook helemaal niet blij mee, die wilde dat ik liever naar carglass ging.

En nee, de Skoda monteurs halen niet de autobekleding los, dat doet het ruitenreparatiebedrijf. Op zich ging het wel allemaal goed, nadat ik ze zelf had verteld hoe je de LED binnenverlichting weer opnieuw aansloot... (hoezo gepolariseerd? ;) ).

Het enige wat de Skoda garage deed, was de originele ruit bij Pon bestellen. En die moesten ze verrekenen met het bedrag wat ze van de verzekeraar kregen...en ze moeten dat ingehuurde ruitenreparatiebedrijf er van betalen...

Achteraf kreeg ik van CB te horen dat alles financieel was afgewikkeld. Maar de Skoda garage was er voorgoed van genezen, zij krijgen namelijk maar een vastgesteld bedrag van de verzekeraar en daar moeten ze het van doen. En daar hielden ze niks van over... M.a.w. ze waren eigenlijk pissig dat in reclames e.d. de consument naar de Skoda garage wordt verwezen om de 'originele' ruit te laten vervangen.

Ze hebben liever niet de sores en ze houden er niks aan over, dus waarom zouden ze het doen? En als er iets niet goed is, komt de consument toch weer klagen bij de Skoda garage...

Moraal: je kunt je ruitreparatie wel 'gunnen' aan je lokale Skoda garage, maar (in mijn geval) waren ze er helemaal niet blij mee...

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is volgens mij iedereen het over eens, over die peren ;)

Op zich hoeft het ook niet perse bij de dealer, maar ken jij een ander herstelbedrijf die het wel in 1x goed doet? Ik heb uiteindelijk namelijk gewoon de originele ruit (zonder extra kosten) via Carglass 'gekregen'.

Als je het bij de dealer doet besteed je het aan hen uit, dus heb je met hen de zaken af te handelen als er schade is. Ben dus benieuwd wie zij in huren en hoe betrouwbaar ze die dan zelf vinden.

Bij de volgende ruitschade bel ik in ieder geval Skoda, als er dan wat mis is heb ik 1 contactpunt waar ik al jaren (ok, 1,5 jaar) kom. Wat zij doen om het te regelen bekvechten ze maar mooi uit met mijn verzekering. Betaal die centjes niet voor niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hun reactie was "dat meent u niet..." :D

En nog voor ik thuis was een telefoontje: "weet u dat er braakschade op uw partier zit?" (met in hun achterhoofd: dan kan hij niet zeggen dat wij dat gedaan hebben... haha)

Overigens is m'n auto alweer klaar, dus ik ga 'm straks ophalen. Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, dit keer hebben ze het beter gedaan. De ruit zit er keurig in en ze hebben m'n auto niet alleen (behoorlijk goed) uitgezogen, maar zelfs de ramen aan de binnenkant schonngemaakt.

Ze waren alleen vergeten de family fix weer vast te zetten, daar kwam ik tijdens een remactie achter ;) gelukkig zat de maxi-cosi (met inhoud) er niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt ik net gebeld door degene die mijn eerste schade heeft afgehandeld bij CarGlass... zij hoorde vandaag datik alweer langs geweest was met een ingeslagen ruit, en vond dat zo vervelend dat ik een wasbon toegezonden kreeg. Dat vind ik dan wel weer netjes... Door de goede ahandeling van mijn tweede schade en dit soort acties begint mijn gevoel bij het verschijnsel CarGlass toch weer te kantelen. Dat hebben ze dus goed gedaan! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie die wasbon als niet meer en minder als een test om te kunnen controleren of Carglass zijn werk goed heeft gedaan en je ramen inderdaad waterdicht zijn gemonteerd !

Dit zou mij niet mijn gevoel laten kantelen om je woorden te gebruiken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt me nog mee dat ze je niet een stuk plexiglas en een rol tape gegeven hebben, voor het geval je volgende week weer mag ;)

Nee, sorry. Laten we dat niet hopen zeg!! In zulke gevallen ben ik toch blij met mij alarm, kan je nog enigszins grijnzen dat de losers voor niks zijn gekomen. met lege handen naar huis gaan. dubbel zielig zijn... etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe