-
Aantal items
16001 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
588
Inhoudstype
Profielen
Forums
Kalender
Downloads
Blogs
Galerij
Alles dat geplaatst werd door EdK
-
Dat vermoedde ik al.... Tsja als er opeens een leeuw op je Opel is gegroeid...... tsja dat doet pijn...
-
Welkom hier en over de uitvaart zal ik hier niet nogmaals beginnen.....
-
tsja, wat kost zoiets en wat gebruik je hem op je leven ?? Weet ik een betere besteding voor dat geld.... maar dat is voor mezelf sprekend....
-
Dus toch roomster ramen......
-
Gelijk Cordoba, maar het is in ieder geval een verbetering in gegevens die voor ons als particulier zichtbaar worden. Het is natuurlijk van de sotte dat een dealer deze gegevens al wel kon inzien en dus weet wat hij koopt maar dat wij dit niet kunnen ( konden ) Maw wij kunnen hun niet bedonderen maar andersom was het wel mogelijk.... Ben met deze gegevensbron dan ook wel blij ondanks dat ik er misschien wel nooit gebruik van maak...
-
Verborgen schadeverleden occasions boven water Gesjoemel aangepakt Heeft die mooie occasion ooit vreselijk in elkaar gezeten? Jij hebt geen idee, maar de handelaar weet het precies. Een rechtsongelijkheid waardoor de deuren voor gesjoemel met ex-schadeauto's al jaren wijd open staan. Met het gratis aanbieden van de WOK-historie maakt AutoWeek daar vandaag een einde aan. Aan de hand van het kenteken kun je tegenwoordig heel veel informatie over elke auto krijgen, maar of hij ooit schade heeft gehad, blijft verborgen. Het wrange is dat deze zo belangrijke feiten keurig geregistreerd staan, maar door de lease- en schadebranche bewust verborgen worden gehouden, terwijl autobedrijven er juist heel gedetailleerde inzage in krijgen. Tot welke frauduleuze praktijken en ellende dit kan leiden, onthulden we vorig jaar al in onze reportage 'Russische Roulette in de Showroom'. Zoals we toen al schreven, kunnen deze wantoestanden in de meeste gevallen worden voorkomen door de WOK-historie van de RDW, waarin de (eventuele) onttrekking aan het verkeer van elke auto is vastgelegd, vrij te geven. AutoWeek koppelt dit vanaf vandaag aan de bekende Kenteken Check. Met deze tool in handen kun je een kat in de zak tijdig herkennen en voorkomen. Tot 1 juni zit de WOK-historie in het gratis basisrapport, daarna verhuist het naar het plusrapport. Overigens zegt het al dan niet aanwezig zijn van een WOK-verleden heel veel, maar niet alles over het schadeverleden van de auto. Door deze gegevens op de juiste manier te combineren en te interpreteren met wat je nog meer uit de KentekenCheck kunt halen, kom je echter een heel eind verder dan tot vandaag mogelijk was. Hoe dat precies in zijn werk gaat, lees je in AutoWeek 11, die woensdag 15 maart verschijnt.
-
Tsja voor foto 5 ( gras ) gaan je ramen in de seat wel erg laag naar beneden.....
-
Nee, niet echt !! Maar als je op een camping bezig bent en het komt met bakken uit de hemel en met je collega van armoe op een haspel in een container zit te wachten tot het weer eens droog word dan begin je overal op te letten op bepaald moment... En doordat mijn collega een hekel aan broodkorsten heeft en deze naar buiten gooit zie je hierdoor steeds vogels rondhuppelen en ook in de afgegraafde grond zie je veel vogels scharrelen naar voedsel en ons was opgevallen dat we dit jaar wel erg veel roodborstjes zagen ...... vandaar
-
Die vloog zeker weg ?? Moet trouwens wel zeggen dat ik deze winter meer roodborstjes heb gespot dan koolmezen ..... is dit jullie ervaring ook ?
-
Joh, dat wil je echt niet weten hoor....
-
Neuhhhh niet dat je geheel wegging, dat het alleen een stukkkkkkkkkkk minder zou worden ...... En heb ik teveel gezegd in deze ??
-
Boordcomputer: afwijkend verbruik corrigeren
EdK reageerde op Lange_666's topic in VCDS, VAG Can Pro, VAS
Tsja je zal het dagelijks motten kruipen........ -
Boordcomputer: afwijkend verbruik corrigeren
EdK reageerde op Lange_666's topic in VCDS, VAG Can Pro, VAS
Ach ik blijf het met de Yeti braaf invoeren na elke tankbeurt. En in begin werd hij steeds zuiniger maar na een hele tijd op 1 op 13,7 gezeten te hebben zakt hij het laatste jaar weer terug naar 1 op 13,5 op SM En op de BC is hij nog dorstiger geworden..... En me rijstijl is zeker niet veranderd in die periode, dus zeg me maar waardoor het komt.... En tweede reden dat ik blijf invullen is dat ik nu kan zien hoeveel liters die gereden kilometers met momenteel hebben gekost... En hoe zuinig ik op het milieu ben geweest met me uitstoot ...... -
Boordcomputer: afwijkend verbruik corrigeren
EdK reageerde op Lange_666's topic in VCDS, VAG Can Pro, VAS
Tsja kerel als je ff had doorgelezen dan had je bovenstaand niet hoeven te typen... Dus lees onderstaand citaat nog eens een keer, misschien dat het je alsnog helpt... volgende keer zal ik me mond wel houden.... -
Kruipolie bijvoorbeeld WD40, hiermee komt veel weer in beweging.... Maar welkom hier
-
Boordcomputer: afwijkend verbruik corrigeren
EdK reageerde op Lange_666's topic in VCDS, VAG Can Pro, VAS
Doe eens wat rustiger man..... heb je nog zoveel pijn van je val dat je daarom zo kriebelig reageert ? Enne nog bedankt voor je bijdrage in " wie ben ik " waar ik mijn naam ook even heb ge edit , daar je niet voor mij maar voor velen leden je voorstelt. Zo en nu dan even mbt je vraag. Al zijn een Golf en een Octavia beide uit de VAG stal, dan wil het nog niets zeggen dat wat bij een golfje mogelijk was dat dit dan ook bij de Octa mogelijk is.. Er zijn al verschillen per merk en type in die zelfde vagstal. @Antera is één van de weinige die bijna wel alle in en outs met VCDS weet en of het bij jou wagen mogelijk is !? Hij is per PB te bereiken en anders ff mailen met info@lowering.nl -
Boordcomputer: afwijkend verbruik corrigeren
EdK reageerde op Lange_666's topic in VCDS, VAG Can Pro, VAS
Als we op deze manier gaan reageren , dan vraag ik je of het zo moeilijk is om je eerst even voor te stellen in "Wie ben ik " Want je bent lid geworden en meteen gaan vragen maar zoals bij het lid worden is je gevraagd om je even voor te stellen , maar dit is klaarblijkelijk te moeilijk !!?? Deze opmerking is als lid en niet als Global Moderator !! -
Boordcomputer: afwijkend verbruik corrigeren
EdK reageerde op Lange_666's topic in VCDS, VAG Can Pro, VAS
Tsja alleen je naaste weten of dit wel of niet werkt..... -
Boordcomputer: afwijkend verbruik corrigeren
EdK reageerde op Lange_666's topic in VCDS, VAG Can Pro, VAS
Lekker bezig op die manier !!! Wat staan er nu voor logo's bij de pompstations ?? Niet roken , niet bellen als je bij het pompstation staat!! Dus dat zóóó 2015 is eigenijk 'zóóó veilig..... -
Boordcomputer: afwijkend verbruik corrigeren
EdK reageerde op Lange_666's topic in VCDS, VAG Can Pro, VAS
Wel @PC-fre@k kom er maar in !! Ikzelf hou me echte verbruik bij met Spritmonitor. Je moet wel zorgen dat je elke keer je bon meeneemt na het tanken en je KM stand erop schrijft. Maar op deze wijze heb ik een reële indruk van me verbruik over de jaren. Me dagteller met Km stand is ook bij mij niet zoals het behoort te zijn... -
gaspedaal respons veranderen octavia 5E 1.6 diesel
EdK reageerde op joh's topic in VCDS, VAG Can Pro, VAS
staat gelijk aan de prullenbak.... -
bijna 24 uur de tijd gehad en dan laat die @snelle gewoon afweten....
-
22.00 uur kun je wat mij betreft je gang gaan. Indien eerder dan hebt je massel
-
Het lijkt of ik alleen zit, maar de PC staat hier gewoon aan en bij opstart is SF.eu standaard opgestart. Wil niet zeggen dat ik continu op het forum dan zit, ben veel met andere dingen dan bezig... En ach mensen om me heen ?? gezellig ! Niemand om me heen ?? net zo goed hoor, vermaak me evengoed prima.
