Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Zo met die eerste foto ziet het er mooi uit ! En ja je Felicia vergelijken met deze Punto.............is hetzelfde als een rotte peer met een verse perzik
  2. Vliegtuig onderdelen ? Ik weet dat de eisen aan de onderdelen wel erg hoog zijn , maar met de huidige 3d printing kunnen ze al aan die eisen voldoen dan ?
  3. EdK

    Trekhaak Fabia type2

    http://www.ecs-electronics.nl/main.php?taal=N&pid=62808&cmd=zoekproduct&SPR_ID=1&optCountry=on kijk hier eens en download de PDF manual , misschien dat je dan al een stukje verder komt ?
  4. Nee maar je maakt ons wel nieuwsgierig, dus al je weet waarvoor hij wordt opgeroepen dan horen wij dit allen hier ook graag.
  5. Volgens mij staat het allemaal nog in de kinderschoenen en zal het nog veel verder uitbreiden. Maar nu kan ik het fout zien , maar als ik nu zie aan hand van voorbeeld wat CH heeft gemaakt is het allemaal nog erg rafelig en vergt het nog veel afwerking tot een mooi glad oppervlak Maar dat er leuke hebbe dingetjes momenteel mee gemaakt kunnen worden ben ik wel van overtuigd. In massa produktie denk ik dat principe van spuitgietmallen momenteel toch goedkoper sneller en gladder afgewerkt is.
  6. Ga je dat in de SuperB gebruiken dan ? Want dan neem je toch een voedingskabel die op de sigaretten aansluiting zit aangesloten En zodra je de GPS dus gebruikt in de wagen dan gewoon die voeding er op en voordeel is dat als de rit ten einde is je ook weer een volle GSM hebt
  7. Als je dan aanstaande vrijdag aanhoud dan kan het nooit en te nimmer meer tegenvallen. Of het moet nog langer gaan duren, wat ik niet verwacht
  8. Waarom niet ? Je ruilde toch je fiets in voor die Skoda ?
  9. Je bedoeld zeker een afzuigkapfilter van de frieterij ?
  10. Ik hou de afstand bedieningen van de BluRay speler en het schermpje wel bij me. Ben toch sterker dan CH, en alleen omkoopbaar met eigen gemaakte appeltaart. Dus gaat helemaal goed komen, alleen maar tele tubbies en sesamstraat
  11. eendjes ? zwanen waren dat ! Zeg maar een grote eend. Maar dat was in werktijd genomen, dus niet vertellen tegen de werkgever hoor
  12. Als t bij één plek blijft prima, maar ga niet zeulen van plek naar plek hoor
  13. Prutplaatjes ?? en evengoed mooi ? Ben de weg nu ff kwijt. linksaf of toch maar rechts afslaan dan ?
  14. WMM waar hept je t over ....?
  15. EdK

    Humor

    toch maar weer een oogtest........... zullen we maar een groepsactie doen met hopelijk 15% korting ?
  16. Ik hed het al gezegd dat ik er geen tijd voor had, en dat ik geen goede camera heb is een andere reden,
  17. mmm woonkamer weer te klein.
  18. mmm petjes gedrag
  19. EdK

    Skoda Stickers

    dus niets waard
  20. jeuk ?
  21. EdK

    Skoda Stickers

    Kreeg vandaag van een collega een stickervel in de handen geduwd ! Vind het wel een geinig vel alleen ik kan me niet herinneren wanneer die stickers ooit vergeven zijn door Skoda dealers. Iemand hier die er meer van weet en van welk jaar die dingen zijn ? Of heb ik een collecters item met een waarde van een nieuwe Yeti ? skodastikkervel.pdf
  22. EdK

    Chris

    Leuk dat je je voorstelt maar topic gaat toch op slot. gaarne je advertentie in koop en verkoop zetten waarvoor dat topic is gemaakt Dan heb ik je persoonlijke email verwijderd omdat we mekaar hier benaderen per PB _( oftewel persoonlijke mail ) Zodra we zien dat je advertentie in juiste topic ook staat zal dit bericht weer vrij gegeven worden met deel waar je je voorstelt Mvg, de Mods zagen je advertentie in koop verkoop staan en bij deze je bericht aangepast en weer vrij gegeven
  23. mmmm zat er op te wachten dat je hem nu juist ging geven......
  24. die heeft de yeti ook, regen en licht sensor
  25. koffie in een thermoskan is nog lekkerder
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe