Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. kijk op superskoda.com staan ook twee skoda 3 konten
  2. EdK

    hallo

    hallo dan....
  3. @cordoba voor jouw info , you tube filmpje plaatsen is de delen knop in you tube aanklikken en de link die je dan ziet komen kopieren en hier plaatsen en t werkt
  4. EdK

    fotografie

    Ach dat word zijn volgende stap dus na een klein opzetje van zijn grote papa....... wel foto's dan he !!
  5. EdK

    fotografie

    En liep ermee in zijn hand naar zijn moeder die gillend wegrende ...?
  6. http://priad-autosleutels.nl/winkel?page=shop.browse&category_id=18 Kijk hier eens of je hiermee onderdelen oid kunt vervangen.
  7. Ben wel eens op internet ( meen Ebay ) van de klapsleutel tegen gekomen. Maar dan moet je de sleutelbaard overzetten van oud naar nieuw en meen de transponder ( stukje herkennings elektronica ) Zal als ik het tegenkom even hier plaatsen. Ga er wel vanuit dat je de klapsleutel hebt die defect is, trouwens heb je geen 2e ( reserve ) sleutel bij je wagen toendertijd gehad ?
  8. Netten orgineel eens kijken op superskoda.com of dealer En indien niet orgineel kijk een bij halfords of dat soort toko's En sleutel zie je bij vergrendelen en ontgrendelen het lampje op de afstandbediening branden.? Kan natuurlijk ook het knopje van afstandbediening wezen...
  9. Shit ja goed dat je t zegt, inderdaad me wagen nog leeg halen en dingen in de wasmachine donderen....... En geen tijd voor al die buufvrouwen hier hoor, kan ik al die rollators weer repareren van ze.....
  10. Zitten jullie nu tv te kijken ?? Niets nuttigers te doen ?
  11. EdK

    Handige Links

    phoe 2x 5ltr...... Nu weet ik jou verbruik niet met de faab maar ik doe nu al een 4 jaar met een hele liter en is nog de helft van over.. Maar eerlijkheidshalve moet ik dan wel zeggen dat de dealer het onderhoud doet dus ook de olie verversen tijdens de beurt
  12. leuk, moet je skoda selecteren krijg je alleen iets van een citigo....
  13. EdK

    iwe ben ik

    ei of ij was het ! maar welkom hier
  14. Vraag naar hier verplaatst daar hij verkeerd stond in Wie ben ik dat bedoeld is om je voor te stellen. Mvg de Mods
  15. Maw het is geen ikke ikke tunnel
  16. klopt helemaal maar veel mensen vergelijken nou juist met de orginele columbus of admundsun en dan heb je een minder diefstal gevoelig apparaat en een betere kaartupdate ( recentere kaarten ) goede service vanuit zwitserland en neemt bijna al de functie's van de wagen over mbt het canbus gebeuren wat je ook bij een orginele VAG wagen hebt.
  17. Ken alleen maar deze jung http://www.jung.de/nl/
  18. Die bejaarden toch ook, moeten nog wel het goede voorbeeld geven. Maar ja misschien was dat manneke eindelijk met het vinden en het vuurwerk in de rollator stoppende en dan nog langs al die politie achtige verpleegsters ontwijkend nu pas buiten om zijn ene vuurpijl te kunnen afsteken ter nagedachtenis van zijn geliefde die hem na 50 jaar huwelijk een 2 jaar terug heeft verlaten...... En tsja nu is hij weer bezig om ongezien terug te komen op zijn kamer......
  19. Op zich een mooie actie alleen niet voor mij bestemd Allereerst is de bodemplaat nog steeds in goede staat bij mijn Yeti En mocht hij aan vervanging toe wezen dan vermoed ik zo dat het toch weer een standaard plaat word voor mij en hoofdzakelijk als reden dat ik de meerwaarde met mijn gebruik er niet van zie
  20. EdK

    Ruiten tinten

    Ach met een superb heb je al enige meters voorsprong op de eindbestemming.....
  21. Alcoholtester is volgens mij alweer verleden tijd in france hoor.
  22. Ach kan nog veel gebeuren de aankomende 7 maanden voor we 2015 binnenhalen
  23. Zitten inderdaad een paar mooie tussen en verwacht ook wel dat ze het naar jouw wensen zullen doen. Alleen wat ik me afvraag is hoe het zit met de aftersales in de vorm van een nieuwe firmware update En wat voor mij een doorslaggevende reden is het kaart materiaal hoe hierin de service met updates is ? Want heb in de loop van de tijd een boel chinese columbus look a likes voorbij zien gaan die in dezelfde prijscategorie zaten als jij hier laat zien met links. Maar deze vielen vaak door de mand mbt de update's in vorm van kaartmateriaal en firmware's en blauwe tand update's En voor mij is dit de reden uiteindelijk geweest om voor een zenec te kiezen daar die jongens regelmatig met kaartupdates komen maar ook met software en firmware updates enkele keren per jaar. En daar valt en staat je product mee, niet dat ik hiermee wil zeggen dat andere look a likes hierdoor slecht zijn maar dit was één mijn afwegingen van aanschaf.
  24. Ja en een kinderveiligheidsbril ook wel als je naar buiten loopt
  25. @Joske, (de meeting houdt heel wat korting in op chippen, A/C service, etc.. indien gewenst en toegelaten wil ik daar gerust ook nog een topic over openen) kun je in een nieuw te maken topic gewoon doen, zie hierin geen probleem en alleen voordelen voor leden. en uiteraard welkom op het forum hier
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe