Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 08/18/21 in Berichten

  1. Allemachtig. En dan een foto plaatsen met een aflopende horizon.
    2 punten
  2. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/DAF_55_(personenauto)
    1 punt
  3. Toch niet bij Daf? @VAG-man Edit: misschien heb je toch gelijk, als ik het kenteken van die lichtblauwe 55 check, krijg ik als type 'Daf 55 C' te zien, waar de 'C' dan voor Combi zal staan.
    1 punt
  4. Haakt aan een ander topic. Nevermind. Ik moest vandaag aan je denken, Frank. Ik heb vandaag een wasmachine gekocht. 🙂 De inlaatpomp van de vorige was stuk, en dat werd minstens 250 euro terwijl hij 13 jaar was... Die man begon over koolborstels en lagers. Terwijl het ding helemaal geen koolborstels heeft volgens het verkoopverhaal van 13 jaar geleden, maar goed, lagers heeftie wel natuurlijk.... In de winkel weer het vertrouwde bullshitverhaal dat je vaak genoeg op 90 graden moest wassen. Wij doen dat 4 keer per jaar, en dat was natuurlijk te weinig. "Anders was hij misschien wel langer mee gegaan dan 13 jaar", maar dat is ook bullshit want bij de inlaatpomp is het natuurlijk altijd gewoon de temperatuur die uit de waterleiding komt, hoe heet je ook wast. Dan kon er meer was in, want deze had een 9Kg trommel en de vorige 8. Tegelijkertijd was de vorige 65 liter en deze 63. Harder aanstampen dus? Tot slot had je nog systemen die afmeten hoeveel zeep er nodig is. Maar dat werkt dan alleen maar met vloeibare zeep in plastic flacons in plaats van poeder in een kartonnen pak. Het leek ook een beetje op printerink, niet qua substantie, maar wel wat betreft verdienmodel. Dat hebben we ook maar geskipped. Volgens de verkoper kwam je dan wat betreft keurmerk niet hoger uit dan C, omdat hij onnodig veel water moet verwarmen. We hebben er een gevonden die dat zeepafmeten niet heeft, maar wel meet hoeveel water er nodig is. Slechts keurmerk C. Maar iets zegt mij dat niet te vaak op 90 graden wassen meer besparing oplevert. En stuk gaat deze natuurlijk op dat ding wat weegt hoeveel was er in zit om te bepalen hoeveel water er nodig is, niet aan zeepafzetting in de leidingen of de koolborstels die hij niet heeft. Deze had ook geen blue tooth op wifi. Lagers of gewichtssensor dus. Of inlaatpomp, dat kan natuurlijk ook nog, nieuwe ronde = nieuwe kansen 🙂. De verkoper deed zijn best. Hij merkte dat we duidelijk niet alles geloofden wat hij vertelde, stopte de onzinverhalen en ging toch attent de literinhoud van de wastrommels opzoeken die verder nergens vermeld stond. Dat hielp mij ook om er op te vertrouwen dat deze wasmachine wel de hoeveelheid water afmeet. Want dat heb ik alleen maar op zijn blauwe ogen aangenomen natuurlijk....
    1 punt
  5. Voor dit jaar zijn volgens mijn informatie de volgende kleuren beschikbaar: Brilliant Silver Metallic Black Magic Metallic Pacific Blue Cappuccino Beige Metallic Corrida Red Sprint Yellow Denin Blue Metallic Ralley Green Metallic Blue Race Metallic Misschien zijn de laatste 2 kleuren iets voor jou @Stefan
    1 punt
  6. Dat heette Combi @Cordoba.
    1 punt
  7. Mooi plekje zo, ziet er goed uit Frank! Toch gaaf dat dat zo van een ouwe zeecontainer wordt gemaakt!
    1 punt
  8. Zekering 19 kan in mijn weten geen kwaad, maar inderdaad als je er niet zeker van bent hoe of wat kan je het prima door de dealer laten doen. Overigens heb ik een paar weken terug weer een dagje geen verbinding gehad, maar dat vanzelf laten oplossen i.p.v. direct weer de zekering er uit. Doe dat dus alleen als hij echt niet meer online lijkt te willen komen.
    1 punt
  9. @RosinfieldLakdikte meten is idd een manier om te zien of iets opnieuw gespoten is. Maar dan nog; ook een oppervlakkige deuk/kras kan opnieuw gespoten zijn en heeft weinig te betekenen. Waar @Cordoba op doelt is structurele schade. Als een kokerbalk en/of onderdeel van een kreukelzone gedeformeerd is geweest en een forse hoeveelheid kinetische energie heeft geabsorbeerd, dan kun je de boel wel weer rechttrekken en/of opnieuw aan elkaar lassen. Maar de zorgvuldig ontworpen kooiconstructie/kreukelzone is dan finito. Er zitten dan dunnere/dikkere materiaal plekken in het geheel; en dat geeft een ander (waarschijnlijk fataler) resultaat bij een volgende crash. 🤨
    1 punt
  10. En zo werd het toch nog een erg dure auto 😉
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe