Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 07/23/13 in alle zones

  1. Zeker, al is er kennelijk een klein voorbehoud, aangezien uitzonderingen als 1953 nog wel voorkomen. Wat nou de exacte afbakening in schaalgrootte is is er dan weer net niet bijbeloofd. In het geval van een grief is die ook niet geheel duidelijk, al is het wel zo dat de biblebelters aldaar in die tijd zelfs hun veestapel nog niet eens ingeënt hadden, net als de non-biblebelters overigens. Je zou bijna empirisch kunnen vaststellen dat inenten geen probleem is. Bijna, want aan gebrek aan creativiteit t.a.v. andere factoren als griefoorzaken heeft het biblebelters nooit ontbroken.
    1 punt
  2. Volgens de bijbel heeft de uitvoerende instantie zelve verklaard dat de zondvloed een eenmalige gebeurtenis was, dus ook vanuit dat gezichtspunt kan je verzoeken tot je een ons weegt.
    1 punt
  3. Zorg je er dan wel voor als je minpool verwijderd dat je de code hebt van je radio Want kans is aanwezig dat hij daar omgaat vragen. Indien je die niet hebt dan is die op te vragen bij je dealer aan de hand van de VIN code als ik het goed heb. Maar denk niet dat in VCDS de radio en Navi uitstaan hoor. Maar het zou wel kunnen en dat is dan te doen met een VCDS kabel die Antera heeft en dus ook kan kijken dan en indien nodig kan activeren.
    1 punt
  4. Beste Mdeboer, De min pool van de accu ontkoppelen, half uurtje wachten weer aansluiten en de auto weer vergrendelen 20 Sec wachten ontgrendelen en dan kijken of het display het weer doet. kan soms wel een nachtje over heen gaan, voor hij het weer doet. als hij het nog niet doet, dan is de enigste oplossing software matig weer activeren. Suc6
    1 punt
  5. ja, zo gek nog niet, dat kantoorleven. Mazzelaar, en wij maar zweten.
    1 punt
  6. Je hebt sinkholes door natuurlijke oorsprong. Zoals veel in Florida voorkomt, door de kalksteenbodem. http://en.wikipedia.org/wiki/Sinkhole en je hebt ook de gaten die ontstaan doordat b.v. watertransportleidingen of rioolbuizen breken en gewoon de grond onder je vandaan spoelen. Dat breken/scheuren kan komen door achterstallig onderhoud of b.v. seismologische bewegingen. Hier in Nederland worden transportleidingen behoorlijk goed in de gaten gehouden. Om de zoveel kilometer zitten er drukmeetpunten in. En als er grote verschillen geconstateerd worden, dan betekent dat er iets mis is (b.v. breuk) en wordt het transport gestopt. Maar ja, in andere landen worden soms iewat laconieker met dat soort dingen omgesprongen... Uiteraard maakt de soort ondergrond natuurlijk ook een groot verschil. Kortom, het is een complex geheel van factoren dat zoiets kan veroorzaken.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe