Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 04/04/13 in alle zones

  1. Ja maar wacht even, er staat ook dat het om een plug-in hybride gaat en: "De volledig elektrische actieradius is 36 km." Als je maar genoeg ritjes maakt van niet meer dan 20 km en het ding oplaadt met zonnepanelen dan stoot hij inderdaad zo weinig uit.
    4 punten
  2. Skoda schaaft de Superb bij. 3 april 2013 Na vijf jaar heeft Skoda de Superb de gebruikelijke tussentijdse opfrisbeurt gegeven. Ook de Combi, sinds 2010 op de markt, is aan de beurt. Kenners zullen direct zien dat de Skoda de Superb hatchback het grondigste onder handen heeft genomen; de kenmerkende achterlichtunits - volgens menigeen niet het sterkste punt van de auto - werden vervangen door scherper gesneden exemplaren die in de verte wel iets weghebben de lichtunits van Maserati. Tussen de achterlichten is de achterklep licht 'naar binnen' gevouwen waardoor-ie wat meer reliëf krijgt. Ook nieuw zijn de reflectoren in de achterbumper. Het front is strakker gelijnd dan voorheen met een bredere grille en nieuwe onderbumper. De nieuwe koplampunits zijn nu ook leverbaar met bi-xenonlampen met geïntegreerde led-dagrijverlichting. Voor de Combi gelden dezelfde wijzigingen voor het front en ook de stationwagon kreeg wat meer 'body' in de achterklep en sluit zo aan bij de nieuwe designrichting die Skoda insloeg met de Rapid en Octavia. Skoda levert twee nieuwe lakkleuren voor de Superb: Metal Grey en Moon White en er zijn nieuwe lichtmetalen wielen leverbaar in de maten 16, 17 en 18 inch. Binnenin komt Skoda met negen nieuwe bekledingsstoffen en patronen en is de topversie, de Laurin & Klement, leverbaar met een nieuwe kleurencombinatie: bruin en ivoor. De klant heeft keus uit een drie- of vierspaaks stuurwiel. In de vernieuwde Superb heb je nu ook de mogelijkheid om de passagiersstoel vanaf de achterbank elektrisch te verschuiven zodat je nóg meer beenruimte hebt. De optielijst vermeldt onder andere Adaptive Frontlight System, Driver Activity Assistant (vermoeidheidsdetectie) en de nieuwste versie van de Automatic Parking Assistant, die zowel kan fileparkeren als achteruit in een vak de auto kan wegzetten. De hatchback is leverbaar met een elektrisch schuifdak met geïntegreerde zonnecellen, de Combi kun je krijgen met een elektrisch bedienbaar panoramisch zonnedak. Ook leverbaar is KESSY (Keyless Entry Start and Exit System) en Skoda biedt keuze uit vier audio- en navigatiesystemen. Alle dieselmotoren en de 1.4 TSI benzinemotor van 125 pk zijn voorzien van start/stop en volgens Skoda zijn de motoren tot 19 procent zuiniger geworden in vergelijking met het huidige aanbod. Zakelijke rijders zullen de 1.6 TDI van 105 pk (en een CO2-uitstoot van 109 g/km) interessant vinden vanwege z’n 20% bijtelling. Nieuw zijn de handbak voor de 4x4-versie van de 2.0 TDI van 140 pk en de zestraps DSG-transmissie voor de 2.0 TDI 4x4 van 170 pk. De eerste lichting gefacelifte Superbs staat vlak voor de zomer bij de dealers, de auto maakt z'n officiële publieksdebuut op de autoshow van Shanghai, die op 19 april van start gaat.. bron: Autoweek
    1 punt
  3. beetje mijn slogan gebruiken ??
    1 punt
  4. Nr 4!! Ed, ook eentje??
    1 punt
  5. De "oude" was/is (erg) goed en de nieuwe is dat zeker ook... Als je bang bent voor grijze muizen moet je gewoon een andere kleur of een Yeti nemen . Nu realiseer ik me dat dat ik een grijze Yeti heb ....
    1 punt
  6. Ik ben vanmorgen naar http://www.uwautoonderdeel.nl geweest om de oude ht2 bluetooth modele te vervangen voor de ht4. 160,- incl btw. Zou je zelf kunnen vervangen. Persoon heeft het bij mij gratis vervangen. 5min werk. Werkt perfect met I-phone 4. Moet nu alleen de software update bij de dealer. Dan krijg je ook adres boek op scherm bij radio . mvg patrick
    1 punt
  7. koop een multipla de volgende keer, ben je van eenheidsworst af
    1 punt
  8. Nog meer grijzenmuizengehalte? Ik vind 'm juist een stuk meer smoel krijgen zo.
    1 punt
  9. Inmiddels al bekend / berucht en omdat er nog wat dingen spelen met de Beetle, maar even een apart topic aangemaakt. Kenmerken: VW New Beetle uit 1999, 2.0 High Line en "luistert" naar de naam Betsie (mijn vrouw geeft haar auto altijd graag een naam) De volgende meldingen staan in de logging van de ECU: 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P0134 - 35-00 - No Activity 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 35-00 - System too Lean 17708 - Misfire Detected. Probably Reason P1300 - 35-10 - Low Fuel - Intermittent Symptomen zijn zwarte derrie uit de uitlaat en onrustig lopen. En wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn er zeer veel oorzaken. De auto heeft inmiddel 120 dkm ervaring en iedere 60 dkm moeten de bougies vervangen worden van deze auto. Daarom ga ik daar eerst eens mee beginnen met een grote beurt erbij. Pica's in de bijlage van voor en na de wielen wissel. Verder is de bloemenvaas (ja die zit erin bij een new beetle) vervangen door een aluminium uitvoering en is er speciaal een originele bloem besteld via ebay. Wat er nog aan de auto moet gaan gebeuren: - Grote beurt (spullen zijn binnen, nu nog redelijk weer) - Storing oplossen - Remschijven zitten eraan te komen, rondom.. Omdat het onze 2e auto is die amper gebruikt wordt mag het niet te gek veel kosten. Het onderhoud doe ik daarom zelf, de wielen hebben we op MP gevonden voor 200 euro met 4 goede PIrelle P7 banden (2x 5 mm en 2x 6mm profiel) Als er mensen zijn met tips inzake de storingsmeldingen dan houd ik me graag aanbevolen
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe