Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 10/31/11 in alle zones

  1. Om maar te zwijgen over de homeopatische middelen en zogenaamde artsen die van 2 walletjes eten, en die ik ongevraagd in mijn basispakket verplicht mee moet laten liften en waarvoor ik jaarlijks moet betalen, zonder dat ik er ooit iets van terug zie in hun 100 k verdunde schokschuddende nepoplossingen . Voor de rest gaat het wel goed, niets aan de hand.
    3 punten
  2. Intro Hieronder volgt een handleiding hoe je de brandstofverbruiksnotatie kunt aanpassen van L/100km naar km/L. Uitleg Deze handleiding is alleen voor auto’s zonder maxidot. Auto’s met maxidot kunnen deze instelling via de boordcomputer doen. Via deze handleiding is het huidig verbruik en het gemiddeld verbruik aan te passen van L/100km naar km/L. Voorwaarden Er is gebruik gemaakt van een kloon kabel met VCDS versie 10.6.0 Getest op Yeti 1.2 TSI Active+ van Witte Yeti Yeti 1,2 TSI Active+ van Rosinfield Waarschuwing Alle wijzigingen die je aan je auto aanbrengt zijn voor jouw eigen risico, ik noch Skoda Forum Europe is verantwoordelijk voor fouten in dit document en de eventuele schade als gevolg. Maak altijd een back-up van de oude instelling (screenshot bijvoorbeeld) en verzamel wat je in de tussentijd allemaal hebt gewijzigd voor het geval je later problemen krijgt. Twijfel je? Voer dit dan NIET uit! Stappenplan Start de software nadat je het contact hebt aangezet en de kabel hebt aangesloten. Kies dan de optie < Select > Kies nu < 17 - Instruments > Kies nu < Coding - 07 > Kies nu < Long Coding Helper > Na het kiezen van Long Coding Helper krijg je bovenstaande afbeelding te zien. Byte 0 is al geselecteerd, bij Bit 4-7 zie je 10 Country: Rest of World (RoW) Deze waarde moet veranderd worden in 50 Country: Japans (JP) Sluit bovenstaand scherm (rood kruisje) Kies nu < Do It! > als je zeker weet dat je alles goed ingesteld is. Hierna is de current coding 120F00 veranderd in 520F00 brandstofverbruiksnotatie aanpassen.pdf
    1 punt
  3. Ik heb jullie allemaal +1 gegeven!
    1 punt
  4. 1 punt
  5. +1, meer kon ik niet geven!
    1 punt
  6. ja menno maar je zegt het al je wordt ouder en de wagens van heden worden steeds kritischer Vloegel reed je je wagen zo hard door dat de zuiger vast sloeg aan de cilinderwand, en dan liet je de boel een uurtje afkoelen en starte je de boel weer en ging je lekker verder met de rit Heden ten dagen lukt dat niet meer. Vergeet nooit wat de ANWB monteur een paar jaar terug me mededeelde nadat ik benzine ipv diesel in bedrijfswagen had getankt Ik vroeg wat er gebeurt zou zijn als ik gewoon was gaan rijden, wel zij hij dan had je over wat KM verder stil gestaan Maar als je de nieuwste versie had gehad en al was deze een week oud geweest dan was hij technisch totalloss verklaard geweest
    1 punt
  7. Klaar met out of the box. Het wordt een Vagcomkabelkloon of anders geen olietemperatuurmeter.
    1 punt
  8. hmmmmmm, Van http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html, tab "meetwaardeblokken" onderaan... "Regelmatig komt het voor dat iemand de gegevens van een bepaalde sensor wil uitlezen in de Meetwaardeblokken, maar niet weet in welke groep dat te vinden is." "spit de hele dit helemaal door".... "spit de hele dat helemaal door" "als u het gevonden hebt"... ...en als u het niet gevonden hebt is de concrete verwachting dat er 40 euro voor niks is uitgegeven. @hobbeldebobbel: ik zie het zo, je hebt het de verwachting en het verwachte, de ervaring en het ervarene. Wat je daarin meer of minder concreet moet noemen lijkt me arbitrair. Wat mijn inziens vooral meestal niet heel concreet is, is de relatie tussen de verwachting en het verwachte respectievelijk de ervaring en het ervarene. Daar is een subjectieve mens als (willekeurig?) betekenisverlenende actor in het geding. En gelukkig maar, anders zou er niemand meer lol beleven aan metertjes of spoilers.
    -1 punten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe