Ga naar inhoud

Yeti - achteraf montage navigatie


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Goeie vraag, zou ik het antwoord ook wel op willen weten. Lijkt me wel handig.

Om nog even terug te komen op de navigatie in dat bakje: de klep staat bij gebruik wel open en ik denk dat ik dat toch wel hinderlijk in het zicht zou vinden. De huidige plaats bij mij, de A-stijl, vind ik de perfecte lokatie.

aangepast door CaseyBasey
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben jullie waar ik dat bakkie heb zitten een afdekplaat nu zitten ?

Wel probeer eens of die verwijderbaar is, en zo ja dan moet er voorin dus tegen het raam 1 of 2 bevestigings punten zitten

Zo ja dan moet bijna zeker dat bakje te monteren zijn !

Maar pas op bij het balje hoort ook een rubbermatje wat op de bodem ligt ervan

Dit om schuiven te voorkomen.

Maar Pim kun je het op ETKA niet terug vinden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet deze geklikt zitten , maar als het een apart bakje is dat niet één geheel vormt met het dashboard dan moet het te verwijderen zijn

En ik ben er van overtuigd dat het dashboard excact hetzelfde is als van mij, dus die bevestigings punten voor schroeven moeten er gewoon zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft de vraag of achteraf montage mogelijk is.

Dat is wat ik zeg, als jij je bakkie zonder deksel eruit kunt krijgen , dan ben ik er bijna voor 100% van overtuigd dat het moet passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag nog even m'n bakje bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het bakje in feite alleen maar een verdieping in het dashboard is en niet uit een afzonderlijk element bestaat. Alsof het bakje in het dashboard gestanst is.

Als dat klopt zijn er toch verschillende dashboards voor de Yeti, Ed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag nog even m'n bakje bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het bakje in feite alleen maar een verdieping in het dashboard is en niet uit een afzonderlijk element bestaat. Alsof het bakje in het dashboard gestanst is.

Als dat klopt zijn er toch verschillende dashboards voor de Yeti, Ed.

post-117-0-17880100-1318425817_thumb.jpgpost-117-0-43937500-1318425830_thumb.jpg

Dit is het bakje zoals in de Active/Active+/Comfort uitvoeringen zit, zoals hierboven beschreven door CaseyBasey

post-117-0-07149300-1318425842_thumb.jpgpost-117-0-33805800-1318425851_thumb.jpg

Dit is het bakje met deksel dat in de luxere modellen zit.

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan houd het op in deze voor je Kees

Kunt nog wel naar Gamma gaan en een plankie kopen met een pianoscharnier en zo een deksel maken

Maar mooi zal het nooit worden !

Maar moet je wel eerlijkheids halve zeggen dat ik er alleen me GPS antenne en de USB kabels van me navigatie en een USB harddisk met MP3 muziek er in heb liggen.

En als ik dat niet zou hebben dan was deze nu waarschijnlijk nog ledig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe