Ga naar inhoud

Marinda stelt zich ook voor


marinda
 Delen

Aanbevolen berichten

Welkom Marinda, nog even volhouden dus. Scheelt je wel weer eventuele winterbanden (als hij/zij niet al te vroeg komt) - precies zoals het bij mij ging.

Je kan wel alvast de handleiding doornemen: http://www.skodaforum.eu/files/category/6-fabia/

Scheelt weer een boel gedoe bij de eerste rit en kan je direct gericht vragen stellen bij aan dealer :)

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zit wat in, zo ben ik na een paar maanden ook maar gaan denken want er kwam geen eind aan. Heb uiteindelijk 5 maanden gewacht :o

Daardoor maanden met de trein gereisd, geen winterbanden hoeven kopen en een auto uit 2011 ipv 2010.

Welke opties/accessoires heb je trouwens gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou niet echt veel want er zit standaard al best veel op. ik heb altijd gezegd als ik een andere/nieuwe auto neem moet er airco in zitten dus dat zit er al in, maat ik heb als extra een trekhaak zo en zo voor de veiligheid en voor de fietsendrager en een carkit een parrot want er zit geen blue tooth op, en verder heb ik er niets meer op nogig. naavigatie gebruik ik zelden en als ik heb gebruik dan heb ik nog een tom tom.

Daar zit wat in, zo ben ik na een paar maanden ook maar gaan denken want er kwam geen eind aan. Heb uiteindelijk 5 maanden gewacht :o

Daardoor maanden met de trein gereisd, geen winterbanden hoeven kopen en een auto uit 2011 ipv 2010.

Welke opties/accessoires heb je trouwens gekozen?

maar jij heb meer optie's erbij genomen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er niets zoveel mee met die extra optie's

zoals parkeersensoren heb ik nog noot gehad maar ik heb nog nooit problemen gehad met inparkeren.

Het enige wat ik wel zal willen is cornerfunctie erop en ComingHome/LeavingHome dat zou ik wel willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cornerlights zou geactiveerd moeten kunnen worden. Hier ga ik zelf binnenkort ook eens mee aan de slag. Hier is wel VCDS voor vereist (is een apart subforum voor).

Coming home, leaving home zijn helaas niet mogelijk op de Fabia aangezien er wat sensoren ontbreken. Er zijn wel setjes die hetzelfde doen (maar zeer onbetrouwbaar zijn) en je kan door een zetje aan de hendel te geven wel coming home simuleren. Zijn ook topics over :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Marinda, wat betreft je vraag over corner lights, dit is alleen mogelijk als je mistlampen hebt. Zo ja, zou je aan je dealer kunnen vragen om dit te activeren.

Bij mijn Yeti is standaard de CH/LH functie aanwezig. Ik weet niet of dit bij de Fabia ook zo is, maar dat kan PC-Fre@k je wel vertellen.

PC-Fre@k was me net voor :lol:

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe