Ga naar inhoud

Yeti


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

ik zag er vandaag 1 geparkeerd staan bij het monument op de afsluitdijk. Een donkergrijze, rond 15.30. Zou Sybe wel eens geweest kunnen zijn.

Nee, was ik niet, ben wel paar keer heen en weer geweest maar niet geparkeerd, zag jullie anderen niet staan B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Voor het gedecideerde wuiven heb ik moeders/ majesteit aan boord, het zwaaien heeft ze ook gedaan bij onze inhaalactie. Bij de inhaalactie door de matobruine werden we verrast (hij was er opeens). Bij de tweede Yeti van die dag waren we "er klaar voor"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vandaag om iets over half zes in de buurt van Wapenveld op de A50. De Mato Yeti met een kenteken dat slecht 1 nummer lager was dan de mijne... Woont bij ons in de straat maar dan 200 meter verderop :doh2: . Hij haalde me daar in. Bij de afrit stond die weer 3 auto's voor me en we reden samen via de IJsselallee de wijk in. Moet wel een beetje vreemd gezicht geweest zijn voor de andere automobilisten, 2 Yeti's met vrijwel hetzelfde nummerbord achter elkaar ;) . Het enige verschil was, dat die andere Yeti schoon was en die van mij onder de kersenbloesems en het stof zit :wub2: ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Denk dat ik de Yeti nu echt van de hand moet doen, wat een ordi auto wordt het zeg. Nu fiets ik net door de straat terug van de winkels en zie daar aan de overkant, 5 huizen verderop een kloon van mijn bolide staan, zelfde kleur zelfde uitrusting, alleen een nieuwere antenne (en kenteken natuurlijk)! Dat terwijl er vanaf het begin 150 meter verderop (andere kant) ook al een Yeti staat (zelfde kenteken als die van mij, maar 1 cijfer minder)... Binnen een straal van 150 meter 3 Yeti's!

Was net van plan om de directe buren te overtuigen dat ze hun hoerensloep (Volvo XC70) maar moeten inruilen voor een Yeti, maar daar zie ik nu maar vanaf.. Dan gaan we maar met hun bolide naar de 3 sterren snackbar ter plaatse ipv met de geweldige Yeti ;) . Je moet immers je exclusiviteit bewaren, dan kan natuurlijk niet iedereen in een Yeti gaan rijden, hoe spijtig dat voor de anderen ook is... Maar goed, het mooiste compliment is als ze je naäpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik de Yeti nu echt van de hand moet doen, wat een ordi auto wordt het zeg. Nu fiets ik net door de straat terug van de winkels en zie daar aan de overkant, 5 huizen verderop een kloon van mijn bolide staan, zelfde kleur zelfde uitrusting, alleen een nieuwere antenne (en kenteken natuurlijk)! Dat terwijl er vanaf het begin 150 meter verderop (andere kant) ook al een Yeti staat (zelfde kenteken als die van mij, maar 1 cijfer minder)... Binnen een straal van 150 meter 3 Yeti's!

Was net van plan om de directe buren te overtuigen dat ze hun hoerensloep (Volvo XC70) maar moeten inruilen voor een Yeti, maar daar zie ik nu maar vanaf.. Dan gaan we maar met hun bolide naar de 3 sterren snackbar ter plaatse ipv met de geweldige Yeti ;) . Je moet immers je exclusiviteit bewaren, dan kan natuurlijk niet iedereen in een Yeti gaan rijden, hoe spijtig dat voor de anderen ook is... Maar goed, het mooiste compliment is als ze je naäpen...

Sterkte Sodela! Als je er vanaf wilt hoor ik het wel hoor...ik heb nog een babyblauwe Panda in de aanbieding die mijn vrouw wel wilt ruilen met je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte Sodela! Als je er vanaf wilt hoor ik het wel hoor...ik heb nog een babyblauwe Panda in de aanbieding die mijn vrouw wel wilt ruilen met je!

Volgens mijn dochters is de Yeti al een opgeblazen panda :D , ik ben bang dat ik er maar mee moet leren leven... Maar dat doe ik graag met de Yeti...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Sodela , het wordt tijd dat je dan toch gaat verhuizen , want in een Yeti wijk wonen das niet leuk !

En als je bv in de pijp in A'dam gaat wonen dan zal het zo wezen dat je de enigste blijft met een Yeti

Maar danniet met berichten komen over krassen en dat ze het op je Yeti hebben gemunt , want dat lijkt dan weer veel op die GL verhalen op .nl :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik dacht meer aan het piep systeem. Weghalen en kijken of er iemand op zoek is naar zijn/haar auto 8-)

Gok dat ik er wel iemand blij mee kan maken, al was het maar voor erbij (Pacific Blue voor de even dagen, de witte voor oneven dagen...)

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet trouwens iemand met zo'n "faute" avatar nou met 2 mooie yeti's? Het enige wat jullie eventueel zouden moeten transporteren is de kampioensschaal toch, maar ook dat zal wel niet nodig zijn ;) . Of wil je hem wel naar Tukkercountry brengen :lol: ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe