Ga naar inhoud

stroeve sloten


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...

Vind ik niet zo vreemd. Dat er een structureel probleem met de/veel Yeti-sloten is, was al duidelijk. Symptoombestrijding met een spuitbussie is dan geen echte oplossing. Mijn vervangen slot gaat nog steeds lekker soepel, die aan de andere zijde moet ik weer eens proberen, die gebruik ik nooit. In ieder geval wel even in de gaten houden voor de garantietermijn afloopt.

Misschien dat de nieuwe sloten een aanpassing hebben ondergaan waardoor het probleem niet meer optreedt.

aangepast door CaseyBasey
Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee schroefogen in deur en deurstijl monteren en een discusslot eraaan hangen. Beter dan die vag sloten ! Zie de berichten nu al aankomen, me navilock slot gaat zo stroef dat ik hem niet meer loskrijg wat nu ??

En ja dan is die net uit de garantie en moetenze hem uitboren en dan schieten ze met de boor door het lcd scherm in !

Nee geef mij dan maar als het zover is eendiscusslot op me yeti

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik destijds met mijn O2 heel Europa doorgecrosst ben in alle jaargetijden. 5 jaar lang, ruim 190.000km en nooit problemen met de slotcilinders. Wellicht gebruikten ze toen nog een betere kwaliteit? ;)

Alleen ooit met de electrische ontgrendeling van de kofferbak wat problemen gehad. Na drie jaar haperde die en bleef 'ie hangen. Die is toen vervangen en daarna geen problemen meer.

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 jaar later...

tjs cees hoe lang zit die tweede set er nu in ?

want als erger word dan lekker terug gaan en toch op garantie proberen terug te vangen

want een jaar (of anderhalf) met een slot is niet goed en is toch een garantie iets ( consument )

of had je een garantie verlenging genomen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zit er nu bijna een jaar in. De sloten gaan dus een jaar mee bij mij. Als het echt weer minder wordt laat ik ze weer vervangen, is geen probleem want ik heb garantieverlenging. Wel vreemd dat alleen ik en Ouwe Hippie er last van hebben, en ik nu voor de 2de keer. O ja, Rosinfield ook, maar zijn sloten liepen weer als een zonnetje na een spuitje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel dat er maar weinig last van hebben komt denk ik ook doordat het merendeel van de Yeti rijders de uitvoering hebben met afstandbediening en dan gebruik je het slot alleen als de batterij van de sleutel (afstandbediening) leeg is.

Denk dat ik het met sleutel in slot een twee of drie keer eens geprobeerd heb en dit na aanleiding van jullie eerste ervaring met dr stroeve sloten.

Maar zou ff aankijken als ik jou was en indien geen verbetering lekker terug gaan naar de dealer

Link naar reactie
Delen op andere sites

stuurairbags van de VAG modellen zijn zeer geleifde onderdelen samen met de columbus die je dan niet hebt.

en iets wat jij niet van waarde vind als leek kan voor een profesional van grote waarde zijn.

enne lees je polis nog maar eens goed na met een bril op, want indien je de deuren niet afsluit geef je aanleiding tot...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe