Ga naar inhoud

Yeti sleutel omkasting


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Zit je alleen nog met de transponder of hoe dat ding heet, startonderbrekingsgeval. Moet even aangeleerd worden denk ik?

En Ed, ik zie op superskoda niet staan dit alleen voor de Yeti is hoor :P

Ben er overigens wel zeker van dat daar een echte Yeti fan werkt zoveel als er voor de Yeti uitgebracht wordt. Kom maar op met de spullen voor de Fabia :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handmatige sleutel is veel prettiger... dan heb je ook van die sloten die niet meer soepeltjes lopen... :lol:

Maar ff sereneus. Ik heb al meer dan 10 jaar van die klapsleutels met AB, nog nooit problemen mee gehad (diverse VW's en diverse Skoda's), nog niet eens een leeg batterijtje.

En ik verfoei al die lelijke uitsteeksleutels die je broekzak (of waar ze dan ook inzitten) stuk maken. :doh2:

Zit je alleen nog met de transponder of hoe dat ding heet, startonderbrekingsgeval. Moet even aangeleerd worden denk ik?

Waarom? Het is alleen maar een siliconen hoesjes om je huidige sleutel, waarom moet dan de transponder opnieuw ingeleerd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap echt niet waarom je heden te dage nog persé GEEN AB zou willen hebben?

Ideaal om de deuren automatisch te laten vergrendelen of ontgrendelen, of alleen de kofferbak. En zelfs al druk je de AB per ongeluk in, dan nog wordt de auto daarna weer op slot gedaan. Ook de functie om de ramen open te kunnen zetten met de AB vind ik ideaal.

Of heb je liever ook een auto zonder stuurbekrachtiging, is dat ook zo praktisch? :lol:

Oh, wacht, dan komt er iemand met het verhaal van de sleutel in de auto laten liggen en dan de boel vergrendelen? Ja, alles kan foutgaan. Maar de kans dat je verkeerde brandstof tankt is nog veel groter. :doh2:

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

tja en ik zie de meerwaarde niet zo en het zal wel hoogst incidenteel gebeuren, maar ik heb een keer meegemaakt dat bij een collega de boel het niet meer deed en daar sta je dan. Dat kan in elk geval niet bij handmatige bediening. Ja en verder zie ik de voordelen niet zo voor die hoogst enkele keer dat ik mijn auto op slot zet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je echt niet hoor Menno.

Doe jij je auto nooit op slot dan????

Enne, ik kan gewoon met de sleutel de auto openen, geen enkel probleem. Je steekt de sleutel in het slot en draait 'm om. Dat doe ik meestal als ik de auto gewassen heb en de sloten smeer, dan ff met de sleutel erin en eruit.

En zelfs als de accu leeg is (maar dan heb je ook nog andere problemen) is er een nood-ontgrendeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Ed, ik zie op superskoda niet staan dit alleen voor de Yeti is hoor :P

Kijk nou eens goed, hij is wel degelijk in ontwerp voor de Yeti

Er staat een Yeti voetje op ipv een skoda logo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

:ot:

yet-stw-ftlg4.jpg

Wilde dit graag even kwijt maar vond het niet een heel nieuw topic waard: http://www.superskoda.com/Skoda/Yeti/Yeti-MONSTER-footstep-badge-for-the-3-spoke-steering-wheels

Voetjes voor op het stuur, vind ze erg geinig, zeker voor Ed die al van die voetjes op de dorpel heeft :)

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe