Populair bericht domherre Geplaatst: 8 maart 2020 Populair bericht Delen Geplaatst: 8 maart 2020 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter-036 Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Daar zit nog heel veel plastic overheen geplakt, en of 'ie echt een grille krijgt, of dat er nu eentje opgekleefd is??? Met wat geluk weten we het dit jaar nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Op die achterkant / zijkant zit volgens mij ook nog het één en ander opgeplakt om hem een totaal ander uiterlijk te geven.... Maar goed het prijskaartje zal van dien aard zijn dat mijn portomonee dit niet kan bekostigen..... dat is 100% zeker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht domherre Geplaatst: 13 mei 2020 Auteur Populair bericht Delen Geplaatst: 13 mei 2020 Hier een paar betere foto's van de Enyaq. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PC-fre@k Geplaatst: 24 januari 2021 Delen Geplaatst: 24 januari 2021 Grappig dat ik toen dit bericht gepost werd helemaal niet bezig was met de Enyaq 😛 Inmiddels is er een mooie aanvulling op jou bericht @domherre Zie hier: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen