Ga naar inhoud

Bakkertje stel zich voor


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Om mezelf maar eens netjes voor te stellen hierbij m'n eerste bericht op dit forum.

Ik ben de trotse berijder van een Octavia 1.9TDI in Elegance Attractive Business uitvoering, dus met alle toeters en bellen die het leven leuk maken. Helaas kan ik (net als zovelen) niet meer op het scherm drukken van de Columbus, dat doet nu iemand anders zonder mijn toestemming ;). Daarvoor in de plaats is m'n auto voorzien van een JVC KW-NX7000. Prima toestel en een waardige vervanger van de Columbus als je het mij vraagt. De audio eigenschappen zijn duidelijk beter dan die van de columbus en daarvoor gebruik ik hem toch 99,9% van de tijd. Navigeren kan ie ook dus ik vind het wel best zo. Alleen de carkit laat het telkens afweten, maar dat is iets wat ING carlease op gaat lossen.

Als vader van 3 kids heb ik inmiddels gemerkt dat de achterbank van de O2 hiervoor net tekort schiet en daarom ben ik bezig om te kijken of ik voortijdig afscheid kan nemen van de Octavia. (mocht er iemand interesse hebben PM me maar). De auto moet nog mee tot oktober 2012. Het alternatief is overigens ook al bekend, dat wordt een Superb. Of 1 van de VAG merken moet komen met een MPV-achtige die in de 20% bijtelling valt voor een diesel die ook de caravan mag trekken van 1500 kg max..

Mijn interesses liggen met name op het elektronica gebied, maar ook op algemene Skoda / TDI achtige dingen. Verder wil ik m'n oude hobby weer op gaan pakken: Windsurfen. Dat is er met een avond studie en 3 kids aardig bij in geschoten de laatste jaren..

Oh ja, werken moet ik ook nog, dat doe ik als consultant/project manager/architect bij een IT Consultancy bedrijf.

Ik houd me altijd aanbevolen voor klussen in het zuiden van het land (en dan een beetje oostelijk)

Dat was het wel zo'n beetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Bakkertje! Op het andere forum ben je al goed bekend dus leuk dat je hier ook even bent. En goed dat je je eigen Nick ook hebt aangehouden.

Superb in 20% is een verkoophit en een uitstekende keuze! Gigantisch veel ruimte krijg je, mijn collega heeft er ook een! Kijk lekker rond hier en we zien je wel hier op het forum. Let op de Shoutbox, tussen 9-16 uur rustig maar 's-avonds erg druk meestal. Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Bakkertje in de IT !

Leuk dat je je aan je woord hebt gehouden en kreeg idee dat wordt over een week pas

Hij moet ff aan het idee wennen

Maar daadkrachtig, wel genoeg leesvoer is er in de korte tijd hier al opgebouwd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank, toch! Kijk eens in zijn profiel!

ehhhh in zn posting dit:

Oh ja, werken moet ik ook nog, dat doe ik als consultant/project manager/architect bij een IT Consultancy bedrijf.

Ik houd me altijd aanbevolen voor klussen in het zuiden van het land (en dan een beetje oostelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal trachten deze toch wel leuke discussie te beslechten ;)

De Nickname komt gewoon van mijn achternaam, die Bakker is..

Het komt oorspronkelijk uit de MTS-tijd waar men moeite had met m'n voornaam (Simeon) en ik dus bij m'n achternaam genoemd werd.

Sorry dat ik er geen mooier, spannender verhaal van kan maken :P Dat zou immers wel passen bij deze "discussie"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe