Ga naar inhoud

Bakkertje stel zich voor


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

Jahoo :D :D :D :D :D

Vanmorgen contact gehad met de wagenpark beheerder en ik mag alvast gaan bestellen. Onder voorwaarde dat ik geen gekke uitvoering bestel. Een nieuwe collega gaat mijn huidige Octavia oprijden en ik kan dus iets nieuws gaan bestellen!

Formeel moet die nieuwe collega natuurlijk nog wel door z'n proeftijd heenkomen, maar we hebben af kunnen spreken met de dealer dat er nu alvast besteld kan worden. Die bestelling kan dan indien nodig geannuleerd worden..

Nu maar eens druk gaan maken over opties, kleuren en wel of geen combi. Wat hebben we toch een luxe problemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het brengt wel een hoop luxe problemen met zich mee ;)

Niet te vergeten de WAF! (Wife Acceptance Factor) Brengt toch weer de nodige discussies met zich mee..

Zeker in een Superb wil mevrouw bakkertje graag PDC voor en achter, dat maakt het kiezen tussen een Comfort of ambition business overbodig. Het wordt een ambition. Nu nog de opties bekijken, maar ik denk dat dat er niet veel worden.

De kleur is inmiddels bekend, hij wordt zwart..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bakkertje, als het kan: de electrisch verstelbare geheugen stoel (420 euro) met memory! IDEAAL voor als je vrouw ook in de auto rijdt. Hij pakt de juiste stand voor haar als zij met haar sleutel de auto opent!! Lijkt me geweldig!

Verwarmbare voorstoelen (270 euro) is wel lekker in de winter, hen ik nu ook en zit ook fijn als je wat last van je rug hebt als je ineens mee moet helpen verhuizen....want je Superb is extra ruim dus reken erop dat ze je claimen.

Keyless entry (420 euro) is een leuke gadget, wel makkelijk als je het gewend bent...

Allemaal extra's die wel iets kosten, dat wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de beslissing er door is! Superb is een mooie bak, ik zou voor de sedan gaan! Die zie je iets minder dan de Combi dus valt wat meer op.

Kofferbak is met 565 liter al erg ruim. Voor 3 kids hopelijk ook.

Combi heeft meer dan 600 liter, helemaal mooi!

voor niets gaat de zon op!

En onder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt inderdaad een Superb, anders kan ik niet meer op het forum meepraten over skoda's :P

Ik heb met een schuin oog naar een Mondeo gekeken, die valt af vanwege het interieur en dan met name de gebruikte materialen. Een insignia lijkt me qua vermogen wel leuk, 160 pk en toch 20% bijtelling, maar die heeft onvoldoende ruimte voor ons gezin. Los van het feit dat het een Opel is en ik een echte VAG-man.. Zelfs m'n zoontje van 15 maanden pakt uit een bak met 250 auto's eerst een lupo en daarna een touareg! (lol)

Die elektrisch verstelbare stoelen lijken mij inderdaad ook wel wat, ik zal eens doorrekenen wat dat kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slimme zoon heb jij! Mooi. Autootjes had ik vroeger ook enorm veel. Nu heeft alleen mijn jongste van 5 nog oog ervoor. De oudste van 9 boeit het niet zo. Die gaat meer uit zijn dak van internet etc.

Hij is voorzitter van een fanclub van Ben Saunders en stuurt nu 3 mods aan uit zijn klas die de emails behandelen! Echt.

Dit jochie moet ik gewoon op straat zetten met een bal en de laptop verstoppen! Waar gaat het naar toe?

Ik had eigenlijk ook een S2 sedan gewild maar vind het iets te groot. Mijn vrouw rijdt nogal in parkeergarages en ik zie gegarandeerd de schades erop komen! Mijn huidige O2 is precies groot genoeg nu en de jongens hebben ruimte zat achterin gelukkig. Over 18 maanden zien we wel weer. Ja, ik ben al aan het aftellen, haha! Zit nu op 50.000 km en ga tot 180.000.

Ik zit gemiddeld aan de 1400 km per week! Dan ben ik een tonnetje verder en moet ik al weten wat de opvolger zal zijn.

Wel vind ik de S2 mooier dan de O2!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij kijkt inderdaad ook al topgear (15 maanden oud). Ik neem het vaak op en kijk het als ik als eerste met het ventje beneden ben..

Wel grappig trouwens onze 2 oudsten (allebei grieten) geven weinig tot niets om auto's en het ventje loopt, eeuh kruipt er de hele dag mee. Met de Lupo was het op een gegeven moment zo erg dat ie zelf mee naar bed moest en afpakken betekende een gekrijs alsof zij hand geamputeerd werd!

Anyway, de O2 is nu ook alleen te klein vanwege het kind in het midden. De middelste stoel zit zo'n beetje tegen de voorstoelen aan. Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik niet de kleinste ben en de stoel wat verder naar achteren. Straks in de Superb zal het nog lastig worden om een speen bij de jongste in de mond te duwen :D

Overigens zit ik nog te overwegen om een Combi te nemen en dan met de hoofdsteunbeugel van een passat (kost 200 pietermannen...)

Maar ja die is dan ook meteen weer duurder.. En als de heren in Den Haag bedenken dat de bijtelling omhoog kan dan heb ik liever een minderdure auto ;)

post-134-0-14345700-1306515101_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe