Ga naar inhoud

Ik mag weer shoppen, wat moet er op mijn boodschappenlijstje?


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 189
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

Zo, ik heb besloten mezelf wat compensatie te gunnen. Als ik dan toch langer moet wachten, mag er in die tijd nog wel iets extra's op de auto gebouwd worden. :D Als aanvulling op de eerder genoemde extra's heb ik nu nog als achteraf-opties (dus zonder bijtelling) bijbesteld:

- sportonderstel;

- sierstuk op de dubbele uitlaat;

- achterspoiler.

Zo is'tie toch wel aardig af, denk ik! :whistling2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die spoiler is deze, Frank:

Vind ik persoonlijk wel erg mooi!

Ik heb een dergelijke brief niet gehad, Erik, was al van plan om eea te doen, twijfelde nog een beetje, maar heb nu toch maar de knoop doorgehakt. Had ik het niet gedaan als ik mijn auto al had gehad? Ik weet het niet... wellicht niet... dan is dit een beloning voor zowel mij als de dealer! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, zojuist kreeg ik bericht van ING met betrekking tot de eventuele aankoop van mijn leaseauto.

Indien het leasecontract beëindigd wordt per 31-01-2012 bij een kilometerstand van 140.000, kan de auto overgenomen worden voor een bedrag va nEUR 10.497,58 exclusief BTW (dit is EUR 11.950,00 inclusief BTW). Het genoemde overnamebedrag is gebaseerd op de huidige kosten/baten-situatie van het leasecontract. Winterbanden maken geen onderdeel uit van de overnameprijs.

Volledigheidshalve merken wij op dat slechts de noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden (inclusief bandenvervangingen) worden verricht die op een reële en bedrijfsveilige wijze in relatie staan tot de nog resterende looptijd van het contract. Op het voertuig wordt door ING CarLease geen garantie verleend.

Ik geloof toch dat ik 'm dan liever laat staan, vind het nog best veel geld voor een auto waarbij in het laatste jaar alleen de noodzakelijke dingen nog gedaan zijn en waarop je geen enkele garantie hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zojuist even gebeld met de dealer om te checken of mijn aanvullende bestelling (achterspoiler, uitlaatsierstuk en sportonderstel) goed is doorgekomen. Dat is gelukkig allemaal goed gegaan. En waarschijnlijk kan ik 'm medio januari al ophalen, scheelt toch weer twee weken! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk omdat jouw auto een leaseauto is. En ik moest 'm zelf betalen...

Die brief sturen ze naar de toekomstige eigenaar.

In mijn (lease) geval toch echt naar de berijder.

In een grote Pon envelop, maar wel van de dealer, kreeg ik een folder met een paar "aanbiedingen" met boven de prijs het woordje "nu".

Tja, het klopte wel dat de artikelen "nu" aangeboden werden voor een bepaalde prijs, maar van een aanbieding was geen sprake, de prijs was gewoon die uit de prijslijst :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

YESSSS!!!! Zojuist werd ik gebeld door Broekhuis Assen, mijn auto wordt volgende week keurig bij mij op ons hoofdkantoor in Den Bosch afgeleverd. Volgens de man van de dealer is mijn auto verreweg de mooiste die ze daar nu hebben staan! Ik kan niet wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe