Ga naar inhoud

Gluren bij de buren


Spector
 Delen

Aanbevolen berichten

Aangezien 2 meer weten dan 1, heb ik mij hier aangemeld voor tips, tricks en informatie. Ik rij op het moment mijn tweede Skoda. De eerst een Octavia II FL Combi RS is in december 2017 na ruim 6 jaar ingeruild voor een Octavia III FL Combi RS245. Ik woon en werk onder de rook van Rotterdam en besteed mijn tijd naast werk en gezin aan Feyenoord en de Formule 1. 

 

Geen idee wat jullie verder nog van mij willen weten, u is vrij om een vraag te stellen ;)_

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur ago , Spector said:

Ik woon en werk onder de rook van Rotterdam

Is dat v Nelle rook of Botlek rook ?

Maar zonder gekheid, welkom hier.

Enne niet over dat kluppie beginnen met @Wasmachineman hoor, want dan moet @PC-fre@k weer een harde schijf in de server erbij zetten....8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Spector zei:

Ik woon en werk onder de rook van Rotterdam en besteed mijn tijd naast werk en gezin aan Feyenoord en de Formule 1. 

Welk vak heb jij/jullie? Ik en mijn zoon zijn in het gezinsvak OO te vinden. Komende zondag weer met de afscheidswedstrijd van Dirk. Mooie O3 trouwens van je! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meest recente foto's zijn van bij de dealer en na aflevering in de sneeuw in december 2017... 

Ik moet snel eens nieuwe maken..

@EdKhet is de rook van de Botlek, daar waar de auto en ik dagelijks te vinden zijn :ja:

@Wasmachineman wij verblijven tijdens de thuiswedstrijden op vak T, scc voor volgend jaar is al weer verlengd. Komende zondag heb ik laten schieten, niet omdat ik het Dirk en z'n Foundation niet gun, maar ik vond de prijzen net ff te gek ( 4x € 32,- = € 128 ) das toch bijna de helft van 1 seizoenskaart. Ik hang dus achter de tv en kijk de GP van Monaco... 

Verder dank voor het warme en enthousiaste welkom! 

 

Image 8.jpeg

Image 9.jpeg

image 10.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe