Ga naar inhoud

Wie, wat of waar is dit?


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

@MarcoO2zoals ik al eerder zei:

Dat bevindt zich ergens in de Alpen landen... en toen... (?)

De lol zit 'm nou juist in de tips, extra fotomateriaal, aanwijzingen, hints, ed.

NIET in de akelige stilte.

M.a.w. enige vorm van interactie, en dan niet met dagen tussenpozen, maakt dit soort items leuk en interessant. Daarna vervaagt al snel de interesse (bij mij in ieder geval wel).

Dus het begint b.v. met een detailfoto, daarop reageren mensen, vervolgens komen er meer deeltjes van het geheel en cryptische omschrijvingen, kortom interactie, en dan hopelijk het finale antwoord. 😉

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een geografische aanduiding gekregen, je hebt een indicatie gekregen over water op dat punt gebeurt. Zet je hersencellen eens aan het werk en vraag door. Dat is de uitdaging van een raadspel. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Nee, ik zou wel een Golf Variant willen hoor maar is niet gelukt. Ik mocht uit de pool kiezen en er stonden veel ID3 en ID4 maar met bijtelling van vorig jaar. En ik ga liever met diesel of benzine rijden dus heb ik een benzine gevonden…helemaal onderaan de lijst! Voorlopig mag ik die rijden tot juni 2024 en dan zoeken we verder. Voorlopig hebben we deze witte station. Is 4 jaar oud en best luxe qua uitvoering zoals ik van het merk gewend ben.

IMG_5786.jpeg

Iets andere Point of View

Link naar reactie
Delen op andere sites

Q

9 uren geleden, Fabia123 zei:

@Wasmachineman  Wel leuk dit raden. 

Misschien een topic " snipperauto" van maken.

Iemand post een foto van een stukje auto, en de anderen moeten raden welke auto het is.

Zeker leuk. Als je gaat terug scrollen hier zie je dat we dit vaak hebben gedaan met auto’s maar ook met andere voorwerpen. 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2023 om 21:22, Wasmachineman zei:

Jij mag nu een nieuwe raadplaat uploaden als je die hebt

Heb ik zo niet bij de hand. Wel nagedacht over een leuke plaat, maar weet zo even niet. Wellicht later.

Iemand anders?

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe