Ga naar inhoud

Track&Trace voor je auto


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Denk als de VW/Skoda even duur wordt als de BMW VAg dit ook aanbiedt :)

Maar VAG heeft het wel, alleen niet beschikbaar voor klanten.

En ik meen dat je bij een dealer in Utrecht wel het gehele besteltraject kunt volgens als je je kom-nummer intypt. Uiteraard alleen voor klanten van die dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel simpel: schrap het hoogpolige tapijt uit de showroom, schrap de 'gratis' nespresso bij de dealer, schrap de spiegelende façade van de nieuwe showroom en verbeter de dienstverlening naar de klant door een track&trace aan te bieden.

Of b.v. (heb nooit gesnapt waarom anno 2011 dat nog steeds niet bestaat) een online mogelijkheid een afspraak te maken voor onderhoud en/of service.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel simpel: schrap het hoogpolige tapijt uit de showroom,

schrap de 'gratis' nespresso bij de dealer,

schrap de spiegelende façade van de nieuwe showroom en

verbeter de dienstverlening naar de klant door een track&trace aan te bieden.

Of b.v. (heb nooit gesnapt waarom anno 2011 dat nog steeds niet bestaat) een online mogelijkheid een afspraak te maken voor onderhoud en/of service.

Hoogpolig tapijt heeft mijn dealer niet, zelfs in de kantoren niet

Heeft een simpel koffie automaatje staan die ook door personeel wordt gebruikt

Niets spiegelt in de showroom behalve de auto's die netjes gepoetst zijn

Track and Trace kent hij niet maar zijn dienstverlening is naar mij toe gewoon correct en goed

En ik kan gewoon via internet een afspraak maken met mijn dealer, maar prefereer om even langs te gaan en menselijk contact te hebben !

Kort samengevat Erik, je zal een andere dealer moeten zoeken die beter aan je eisen voldoet !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo was het jaren lang, maar met het succes van de verkoop en de rijzende ster van Skoda, komen blijkbaar ook de sterallures. :mad3:

Jullie herinneren je vast nog wel de fantastische service bij de aflevering van mijn Roomster (het 2 x overspuiten van de achterklep), dat was in Almere. En nu dan bij mij om de hoek, in Lelystad, beginnen ze, met het groeien van de garage, ook VW neiginkjes te vertonen.

Moet ik dan potverdikkeme 80 km gaan rijden om een fatsoenlijke dealer te vinden? :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja het is het één of het ander helaas

Je kunt ook naar een plek verhuizen waar je meerdere dealers om de hoek hebt !

Maar lijkt me ook de optie niet geheel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb vanochtend de Roomster weer in showroom frisse staat gebracht (zonder die kras uiteraard). En wat viel me op:

De knurften (anders kan ik het niet noemen) bij de garage hebben bij de onderhoudsbeurt de scharnieren ingespoten met iets (doe ik zelf ook al regelmatig) en dat iets is een dikke, zware vettige substantie die nu ook op de gelakte delen in de rand van het portier en de sponning zit.

Normaliter was ik ook de binnenzijde van de gelakte portierdelen en de sponningen en zeem die keurig droog. Maar nu ging dat niet, want ik haalde de spons helemaal door een soort van dikkige motorolie achtige zooi (waarin dus al het nodige zand zat vastgeplakt).

Gatverdamme, wordt er dan helemaal niet meer nagedacht tegenwoordig?

Van die kleine praktische dingen, stelletje prutsers.

Als je het dan rijkelijk insproeit houd er dan een doekje omheen zodat het smeerspul alleen daar komt waar het de bedoeling is. (zo doe ik het zelf namelijk)

Nu kan ik eerst weer een onvetter gaan pakken, die carroseriedelen ontvetten, schoonmaken en weer van bescherming voorzien. :mad3:

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

ach ja het houdt je wel van de straat en dus netjes !

en je vervelen zal je door hun toedoen dus ook niet meer doen vandaag !

maw je kunt het ook positief bekijken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

t is net als met truffels, hoe exclusiever, hoe duurder :)

hoe meer aandacht er aan besteed word !! ( die vergat je erbij te zetten Fred ! ( toch nog toetsenbord problemen ?? ))

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 6 statussen van planning, productie tot aflevering hebben ze nu ook al wel in kaart. PON dan tenminste en deels je dealer natuurlijk ook (zie die dealer in Utrecht die dat dus elke dag bijwerkt).

Ik vraag me af of de man in het artikel daadwerkelijk exact wist waar de auto was, of dat ze gewoon de aflever route en verwachtte tijdsduur hebben genomen om op die manier de boot te vinden en vast te leggen. Ik bedoel, die google earth beelden worden echt niet precies als zijn bootje er ligt bijgewerkt, allemaal kwestie van beschrijven van de route. Dat hebben enkele hier deels ook gedaan met hun Skoda, gewoon de trein zijn route volgen, ik zag zelfs foto's van vertrek en ook van aankomst zoals ik zelf opgezocht had. Frank is zelfs bij de inbouw van zijn leren bekleding geweest, onderdeel van de route :)

Is gewoon een kwestie van doen denk ik en een geschikt systeem inrichten. Nadeel is wel dat je dan ook precies ziet hoeveel vertraging er echt is en misschien wel waarom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe