Ga naar inhoud

Yeti inruilen voor Kia Sportage


CaseyBasey
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag reclame in de bus van de Kia dealer. Die weet dat ik een Yeti heb (hoe?) en biedt ongezien een inruilprijs van 10.500,- bij aanschaf van een Kia Sportage twv 29.500.

Ik blijf voorlopig lekker doorrijden in de Yeti.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gok dat ze die gegevens gekocht hebben, en dan zijn er een aantal mogelijkheden:

- RDW (mag/kan dat?)

- autoverzekering

- garage die klantenbestand heeft verkocht of is gehackt

-misschien ergens een enquete ingevuld voor gratis product/kans op prijs of iets dergelijks (of anders misschien ingevuld door mevrouw CaseyBasey)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het blijft gissen, maar ik ga er verder ook niet achteraan om het te weten te komen.

Deze Kia heeft misschien wel goeie reviews gehad, maar ik heb geen reden om de Yeti in te ruilen. Ik rij 'm nog steeds met erg veel plezier. En bovendien: elk jaar dat ik er langer in rijd wordt autorijden goedkoper voor mij.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit lijkt wel dat er een trend lijkt te zijn dat autoverkopers voor een steeds agressievere benadering kiezen. Zie ook het topic bij de buren waarbij een verkoper ongevraagd het onderhoudsboekje uit het handschoenenkastje haalt en gaat fotograferen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja wat ze mijn inziens uiteindelijk klanten gaat kosten.....
Want waar je op doeld is bij het schofterige af, en voor mij was het exit dealer geweest....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de duidelijkheid: het voorval waar door EdK en Rosinfield aan gerefereerd wordt is gebeurd bij de VW-dealer, omdat een Skodarijder wilde vergelijken en van de Skoda-vestiging even iets verder ging en ook even bij de VW-vestiging binnenliep. Ondanks dat het onder dezelfde moedermaatschappij zal vallen, is het lastig te bepalen of je dat de Skoda-vestiging nu kwalijk kunt nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
On 5-6-2016 at 19:33, EdK said:

Tsja op een bepaald moment word het een old timer en gaat hij geld opbrengen als deze in nette staat is.
Maar die opbrengst is dan waarschijnlijk niet meer door Kees en vrouw zelf uit te geven.....B)

Pas als die 40 jaar oud is, dat is nog eventjes8-) En dan moet het wel iets bijzonders zijn. Een normale gebruiksauto wordt maar zelden veel geld waard

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Busje said:

Een normale gebruiksauto wordt maar zelden veel geld waard

Tsja maar om een Yeti een normale gebruiksauto te noemen.......
Het is wel een Skoda Yeti natuurlijk met een eigen smoelwerk.....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kia en ook Hyundai maken goede auto's. hebben de laatste jaren een enorme ontwikkeling door gemaakt. Luisteren goed naar de wensen van de klant en passen bij elk nieuw model hun auto's daarop aan. Helaas heeft dit ook gevolgen voor de prijs van hun producten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel @Busje volgens mij komt het doordat ze de wagens voor de europese markt  tegenwoordig laten ontwikkelen in Duitsland.

 

Maar heb zelf een H100 gereden van de baas, en het waren gewoon baggerwagens.
Moest met oorkleppen opzitten.
In garantieperiode welliswaar twee blokken nieuw erin gehad..

Als je er tegenaan leunde had je al een deuk in de wagen.
Deed op een bepaald moment de schuifdeur open en die lag op de stoep..... geleiderail was gepuntlast met lak ertussen...

Tsja ze waren goedkoop in aanschaf voor de werkgever, maar 2 jaar later reden we allen in Peugeot Experts.
En die waren toen wel 3 klasses beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe