Sign in to follow this  
Cordoba

Te koop stalen 15" velg (reserve)

Recommended Posts

Te koop originele stalen 15" velg,

• 15 inch
  • steek 5 x 100
  • ET-waarde 43
  • vraagprijs 25 euro

Geschikt als reservewiel voor o.a. Fabia, Roomster, Octavia I, Ibiza, Cordoba, Leon (1M), Polo. Afhalen in de regio Gouda, of in overleg.

Velg voorzijde resized.jpg

Stalen velgen-specs.jpg

Velg staal.jpg

Velg.jpg

En wat is de profiel diepte van de band .......8-)B)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Cordoba
      Vanavond onderweg naar huis vanaf het werk, reed ik ineens achter een raceblue Fabia combi met een kentekenhouder van  Van den Brug autoland met plompebleruh op de kentekenhouder. Komt me bekend voor die kentekenhouder, het zal toch niet Menno zijn die door Gouda rijdt? Na beter kijken en wat nadenken: nee hier zat het OEM-logo nog op de achterklep, maar ik was toch wat verrast om een 'Friese'  F3C in raceblue in Gouda tegen te komen.
      Ik had geprobeerd om bij het stoplicht een foto te schieten van de blauwe F3 die voor me stond, maar dat is helaas niet gelukt.
    • By Cordoba
      Zoals meerderen van jullie vast al hebben meegekregen, ben ik bezig met een opvolger voor mijn Fabia I. Ondertussen is het koopcontract getekent en gaat de huidige Fabia combi op de leeftijd van 15 jaar en 11 dagen plaats maken voor een auto van 16 maanden. Hieronder vast wat foto's zoals de auto er bij stond bij aankoop, over 2 weken als ik hem heb, zal ik foto's maken van de eerste modificaties (trekhaak, spatlappen achter en beschermstrip achterbumper).

Interieur in huidige toestand:

• By Rutger Meijerink
      Mooi om hier het Skoda forum binnenkort van informatie te voorzien. Na ongeveer 8 jaar hoofdzakelijk VW-rijder geweest te zijn ben ik nu dan toch overgestapt naar Skoda!
      Maar wat zonde dat Skoda zelf niet in staat voor vrij navigatie support voor de 'oudere' modellen. Nu rijdt ik met plezier in een Fabia Combi 2011. Dat zou ik bijvoorkeur wel willen blijven doen, bestaat er een online portaal waar ook de 'oude generatie' Amundsen-navigatie software aangeboden wordt? Tips, aanbiedingen, zijn natuurlijk welkom.
      Bedankt voor het plaatsen van een bruikbare reactie.
    • By Rutger Meijerink
      -Bestaat er een online portaal waar ook de 'oude generatie' Amundsen-navigatie software voor weinig binnen te halen is? 
      andere tips en adressen zijn natuurlijk ook welkom!
      Wat zonde dat Skoda hier zelf niet voor in staat en alleen de 'nieuwe generatie' gratis online support. Met plezier in een Fabia Combi 2011-versie blijven rijden doe je natuurlijk met up-to-date navigatie software.  U heeft uw bestemming hopelijk bereikt?
      Bedankt voor het plaatsen van een bruikbare reactie.

• By Cordoba
      Bij toeval vond ik dit filmpje van een Fabia uit 2004 met benzineblok, en al meer dan 300.000 km op de teller. Wel wat matig onderhouden, als ik de punten uit de test zie.
      (zie geen mogelijkheid om filmpje direct hier te plaatsen)