Ga naar inhoud

Apparte steenslag stikkers ! ?


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Super skoda is lekker bezig voor de Yeti met allerhande leuke dingetjes om je Yeti een eigen karakter te geven

Zie nu weer deze stikkers !

Niet dat ik hetzelf hoef te hebben , maar wat de één niet hoeft te hebben vind de ander weer wel mooi voor zijn wagen

Vooral Yeti eigenaars met een witte uitvoering vind ik deze stikker wel mooi staan

post-27-0-17869200-1302810982_thumb.jpg

post-27-0-58462400-1302811007_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menno je moet het zo zien, waar de stikkers zitten heb je geen last meer van steenslag ! Toch ???

En op de nadere plekken moet e het dus voor lief nemen !

Maar je weet net zo goed dat het meer te doen is om je wagen optisch op te pimpem als je dat mooi vind !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht ik dat doen, dan weet je dat er iets heel erg misgegaan in mijn bovenkamer ;)

Is dat niet al gebeurd toen je ook Yeti-gek werd :D ?

Wat die rallystickers betreft, mijn rustige rijstijl past daar niet bij (of de stickers niet bij mijn rijstijl). Dan weten de mensen meteen dat ik me in de mid-lifecrisis bevind...

Even over die steenslagstickers: bij mijn Yeti (november 2010) zitten ze er gewoon op. Op het Britse forum lees ik overigens dat ze daar gratis worden geplaatst voor zover ze er niet op zaten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De steenslag stikkers waar sodela het over heeft zitten er bij mij ook op !

Nu dus de vraag of het pas bij de duurdere versies van de Yeti gedaan wordt of

Dat men het in begin niet deed en nu dus wel standaard

trouwens bij mijn RR had ik het er ook op zitten ( uitvoering Ambition )

Dus Menno als je het niet hebt dan eens bij de dealer kijken of jouw uitvoering er ook staat en er dan over beginnen waarom zij dat niet hebt !

Misschien krijg je het dan alsnog voor nop zoals in engeland het geval; schijnt te wezen volgens Sodela !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gemeld, in GB zaten ze er ook niet altijd op, misschien in een bepaalde productieperiode vergeten, daar worden ze er alsnog opgezet door de garage (gratis). Kan me trouwens niet voorstellen dat het afhankelijk van de versies is, op mijn oude Octavia zaten ze ook al. Gewoon even navragen op de manier van: die zijn ze vergeten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Zo wat ben ik blij met die stikkers die op bericht 10 te zien zijn.

Vandaag parkeerterrein AH, parkeer uit en een één of andere onverlaat moest en zou mijn leeg gekomen parkeerplek hebben

En wist zich zo te wurmen dat hij er voor kwam en net ff met zijn linker achterspatbord mijn linker achterspatbord achter wist aan te raken

En eerste wat ik dacht, NEE HE !!

Dus uitstappen en man verontschuldigde zich al , en tsja zei alleen: haastige spoed......... toch ??

Jaja blijkt wel weer, heb inderdaad haast

Affijn mijn schade waren laksporen van zijn wagen op mijn stikker zoals op bericht 10 te zien zijn en kon ik zo wegpoetsen ( ja toevallig poetslap en wax in de wagen ) wat ik ter plekken deed

Heb hem nog gevraagd om zijn kras in de lak weg te poetsen, antwoord was dat dit niet zou lukken en dat hij moest bloeden voor zijn fout !

Maw we hebben mekaar een evengoed prettig weekend gewenst en zijn beide onze weg opgegaan !

Ik opgelucht dat ik geen verzekerings verhalen zou krijgen

En hij ?? denk tegenover gestelde, en denk dat hij door de stress ook nog boodschappen is vergeten ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe