Ga naar inhoud

Yeti Fender Flares.


Polypenko
 Delen

Aanbevolen berichten

Vorige week originele Skoda Fender Flares gemonteerd op mijn Yeti, deze wijken iets af van de Expedition uitvoering waarbij ook de bumpers ook beplakt worden.

Deze flares hadden wat mij betreft gewoon standaard op de auto moeten zitten hoort gewoon

bij een Yeti.

Het scheelt weer kleine deukjes die je oploopt in de parkeergarages etc. waarbij de dader even vergeet zijn gegevens achter te laten.

Inmiddels ook een Dakspoiler besteld, laat deze in dezelfde kleur als de andere kunststof delen, bij een Aqua Blue steekt dit mooi af.

Kan me voorstellen dat andere mensen de spoiler eerst in de kleur van de auto laten spuiten, heb zelf in het begin nog het idee gehad om alle plastic delen in Aqua Blue te laten spuiten.

Toch maar van af gezien omdat bumpers nogal eenvoudig beschadigen en het spuiten van kunststof zeer precies

werk is, eerst moet er een goede primer worden aangebracht voor de hechting en dan moet je absoluut geen

kleurverschil krijgen.

y3.jpg

y1.jpg

y2.jpg

aangepast door Polypenko
Link naar reactie
Delen op andere sites

nu kan ik van het geslacht mieren..... wezen of van de wanderer familie, maar sluit het nu niet zo mooi af naar de bumper toe ?

Of is het optisch bedrog veroorzaakt door de camera

Het lijkt namelijk net of het niet vloeiend overloopt maar dat er een stpje inzit van een centimeter

Ik heb ze al eens op super skoda site gezien maar het zou geen toevoeging wezen op mijn Yeti !

Maar wees blij anders hadden we het allen en hadden we nu allemaal een Yeti eenheidsworst ! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is geen optisch bedrog, doordat de onderkant van de bumpers niet bedekt worden krijg je

uiteraard een verschil, voor valt het minder op.

Ik vind dit zelf geen bezwaar, het voorscherm en de achter deur/scherm worden nu geaccentueerd

waardoor de auto een robuustere uitstraling krijgt.

Maar als zo veel dingen de een vind iets mooi en de ander vind het maar niks.

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als zo veel dingen de een vind iets mooi en de ander vind het maar niks.

:)

niets vinden in deze is een groot woord, Ik vind het zeker niet lelijk en het accentueerd inderdaad

Maar is niet zo dat ik zeg van dat wil ik ook !!

Mbt de spoiler is het een ander verhaal, zoals ik het nu op de foto's zie staan dan lijkt het me zeker wel wat en het spuiten in kleur ervan is een keuze waar ik pas over beslis zodra ik

het in bezit zou hebben

Want de kleur is hetzelfde als de dakrelingen en vermoed dan ook dat het zeker niet storend zal zijn als het zwart is !

En vind ik het wel storend dan kan ik het alsnog in kleur laten spuiten !

Dus ik wacht even je reactie en foto's erover af en wordt me vermoeden bevestigd dan ga ik zeker over tot een bestelling ervan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat betreft verbruik , wel denk niet dat je dit echt gaat terugzien in een gemiddelde

Maar wat betreft de vuile achterraam heb ik wel een stiile hoop dat het minder wordt

Laten we wel voorop stellen dat volledig vuilvrij een utopie is

Je zal altijd vervuiling houden maar nu vibd ik het te vlug vervuilen in vergelijking met de RR

Die had ook een vrij vlakke achterkant maar had er toch in mindere mate last van dan de Yeti

Link naar reactie
Delen op andere sites

het nadeel van ongespoten kunststof vind ik altijd de verkleuring door de weersinvloeden. Daardoor is diep zwart straks grijs.

En als je dan nog 2 verschillende kunststofsoorten hebt, zal de verkleuring misschien ook onderling verschillen

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vuilvrij is zeker een utopie, ik kwam terug van het autowassen en het zand lag alweer op het dak... :doh2:

Verder vind ik die flares er wel netjes uit zien, wist even niet wat ik me d'r bij voor moest stellen maar als ik het goed begrijp gaat het om de 'bumpers' voor de wielkast.

Ik heb er echt een bloedhekel aan als één of andere idioot je auto beschadigd maar niks achterlaat, daar is echt geen excuus voor te bedenken. Desnoods bel je de politie met het kenteken, laat me maar opbellen, allemaal prima. Als dit dan wat kan helpen is dat mooi meegenomen, moeten ze natuurlijk wel net dat deel raken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die fender flares zijn zo'n gek idee nog niet bij de Yeti. Die uitgebouwde wielkasten zijn erg kwetsbaar. Niet alleen voor aanrijdingen, maar eerder nog voor langsschurende mensen met tassen, karretjes e.d. Van de week ontdekte ik dankzij een bepaalde lichtinval nl kleine krasjes op een van die randen bij mijn auto. Onregelmatige krasjes, erg onwaarschijnlijk dat het van een auto komt. Meer van wringende mensen op een parkeerplaats ofzo.

Over mooi of niet mooi: wat mij betreft niet mooi, maar wel erg functioneel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe