Ga naar inhoud

Life hammers


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Bij mijn Yeti zijn twee life hammers geplaatst aan weerszijden van de tunnel, ter hoogte van je onderbeen. Die aan de bestuurderskant zat vandaag half los en heb ik er dus maar meteen uitgehaald en in het portiervak gelegd. Bij nader inzien niet zo'n handige en veilige plaatsing dus. Blijkbaar kom je er tegenaan en gaat het ding allengs los zitten. Je moet er natuurlijk niet aan denken dat het ding helemaal loskomt en onder of tussen je pedalen komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

gewoon de hamer weer even uit de houder halen en dan aan ene kant de pennen terug halen dan de uitstekende weer in de bekleding douwen en daarna de teruggehaalde pennen weer in bekleding duwen op moment dat je de houder aanduwd

Daarna moet de houder weer goed zitten en zoniet nogmaals doen en dan de hamer weer in de houder stoppen

Leven is zo simpel !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die aan de bestuurderskant heb ik links gedaan, bij de dorpel zoals Cees, vermoedde dat ik hem rechts in de weg zou vinden zitten.

Die van de bijrijder heb ik links, tegen het middenconsole (net onder plastic uiteraard) gezet aangezien hij daar niet echt in de weg zit en men er ook niet zo gemakkelijk tegenaan kan stoten of met een tas aan kan trekken.

Misschien wel handig ook om ze niet gespiegeld te plaatsen, afhankelijk hoe je crasht kan je altijd bij de ene of juist de andere.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo zie je maar weer dat ieder mens het weer anders ervaart !

Heb hem aan bestuurderskant gewoon tegen de tunnel aan en heb er totaal geen last van.

Ook niet met de vorige lifehammers die erin meegeleverd waren.

Trouwens zag net me oude RR op supermarkt parkeerterrein staan, rare gewaarwording als je afstandbediening er niet meer op werkt en ervoor drie en half jaar wel 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je hem wel even gedag gezegd?

Kees, dank voor de tip. Heb het nu ook zo en het geheel nu net als Ronald. Had er zelf ook geen last van, maar denk dat mijn wederhelft het zaakje(gisteren) losgeschopt heeft. Is wat steviger gebouwd en heeft een wat grovere motoriek :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog menno, ik heb hem ff geaaid en nog ff naar binnen gekeken, had alleen geen zin om op de nieuwe eigenaren te wachten.

Want supermarkt parkeerterrein wordt ook vaak voor bezoekers voor stadje gebruikt ( gratis)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
Nu de gordel los is draait u de LifeHammer zodanig in uw hand dat u de LifeHammer als een

hamer kunt gebruiken. Houdt dus de LifeHammer in het midden vast en sla met één van de

geharde punten in de HOEK van de ZIJRUIT. Sla altijd in een hoek van de zijruit omdat de ruit daar

het minst mee veert en u direct resultaat krijgt: de (geharde)ruit breekt in duizend stukjes. Indien

u niet bij een hoek kunt slaan, sla dan zo dicht mogelijk bij de sponning van de ruit. Ook daar veert

de ruit het minst en zal dan ook het snelst breken.

Dat wist ik dus ook niet, ik zou domweg in het midden slaan... Erg nuttig dus, bedankt Ed! (wie weet red je er levens mee)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn O2 zaten standaard 2 lifehammers op de buitendorpels.

Aangezien ik wat voorzichtiger uitstap dan mijn vriendin is die aan de bijrijderskant al los en ligt dus in het dashboardkastje...

Ik hoop dat ze hem op tijd open krijgt als we in de plomp liggen. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik wat voorzichtiger uitstap dan mijn vriendin is die aan de bijrijderskant al los en ligt dus in het dashboardkastje..

Tsja laat het er niet lezen, maar vrouwen soms , komt zeker door die hoge naaldhakken ?

Maar je hebt hem zoweer terug geplaatst volgens mij !

Even de pennen terug halen in de houder en weer aandrukken waar hij moet komen en dan de pennen weer de bekleding indouwen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe