Ga naar inhoud

inruilwaarde Yeti


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Zit voorzichtig te denken of het wellicht verstandig is mijn Yeti nu zo'n beetje in te gaan ruilen, nu ik er mogelijk nog redelijk wat voor terugkrijg. Hebben jullie enig idee waar ik op zou moeten rekenen qua inruilwaarde? Hij is nu 3 jaar oud en heeft 70 000 km gereden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een auto 3 jaar oud is, kun je rekenen op de helft van de aanschafwaarde. Alles staat en valt met eventuele acties die er gedaan worden.

Zijn er nog geen gebruikte Yetis die bij de dealer in de showroom staan? Dan kun je een hoger bod verwachten!

Staan er 3 Yetis te koop met vergelijkbare uitrusting niveau? Dan kun je minder verwachten!

Shoppen loont zeker! Kijk in Heerenveen maar toch ook in Amsterdam, dan krijg je 2 indrukken met twee totaal verschillende prijzen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weten we nog steeds niet waarop je wilt inruilen dan ?

inruilen op een nieuwe Yeti zal een hoger inruilbedrag geven dan op een Roomster bv

Dat merkte ik al met inruil van RR op een nieuwe RR of Yeti


Ik ga Henkie niet kopen hoor, zit geen CC op.   B):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me geen gek idee, om je auto hier te koop te zetten!

Verkoop je hier niet dan kun je de auto altijd inruilen maar moet je met minder genoegen nemen.

Ik heb onze privé auto ook 2 x zelf verkocht, ging prima hoor!

1 x op Marktplaats in 2004 en een keer vorig jaar aan een vriendin van Francisca!

Ik wil je wel helpen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt natuurlijk ook kijken voor een goede tweede hands of een voorraadwagen die er nu nog staan. want die willen ze uiteraard wel kwijt voor het nieuwe model komt.

Of het demo model van de dealer al zijn dat vaak wel de handbakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedere 3 jaar inruilen:

jaar 0: nieuwe Yeti, 20.000
jaar 3: inruilen, 12.000 voor oude, nieuwe kost 22.000
jaar 6: inruilen, 12.000 voor oude, nieuwe kost 24.000

situatie in jaar 7: 3x nieuwe auto, kosten 66.000. Terug bij inruil: 24.000. Per saldo 42.000 aan nieuwe auto's uitgegeven.

 

Iedere 6 jaar inruilen:
jaar 0: nieuwe Yeti, 20.000
jaar 6: inruilen, 8.000 voor oude, nieuwe kost 24.000

situatie in jaar 7: 2x nieuwe auto, kosten 44.000. Terug bij inruil: 8.000. Per saldo 36.000 aan nieuwe auto's uitgegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, dat zijn leuke tips van een oud-autoverkoper ^_^

Graag gedaan en het blijft een hobby van mij hoor.

Kunt natuurlijk ook kijken voor een goede tweede hands of een voorraadwagen die er nu nog staan. want die willen ze uiteraard wel kwijt voor het nieuwe model komt.

Of het demo model van de dealer al zijn dat vaak wel de handbakken

Nu zijn er laatste tijd best wel demo's met DSG hoor. Ook CC zit er tegenwoordig wel op, die moet je er wel af slopen hoor Menno!!

Iedere 3 jaar inruilen.

Auto's zijn altijd al een slechte investering geweest tenzij je hem helemaal oprijdt of je een speciale classic hebt..... aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe