Ga naar inhoud

Hallo


Philleuh87
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben Philippe, 25jaar jong en ik kom uit het Belgische Antwerpen.

Na enkele volkswagens en een Seat te hebben gehad, heb ik nu mijn 2de Skoda.

Als alles goed gaat gaat deze Skoda Fabia Combi begin volgend jaar naar mijn vrouw en word er voor mij ook een nieuwe Skoda besteld. En dat zou een Fabia Monte Carlo gaan worden, als deze in januari nog beschikbaar zijn uiteraard.

 

Even wat foto's van mijn rijke autogeschiedenis.

2502r00.jpg
o6h0rb.jpg
wqwyut.jpg
30jpac8.jpg
crbt.jpg

En de huidige op winterbanden. (Sinds er een kindje is ook gestopt met het verbouwen van auto's)
aw7slf.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke intro met de foto's. Een tuner zie ik. Tuning is leuk. Maar heb je nooit problemen om deze verder te verkopen? Mensen willen geen tuningbak overkopen maar alles origineel. Je auto's zijn heel leuk maar ik zou ook nooit een tuningwagen kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bedankt voor de verwelkoming.

Ik heb nooit last gehad met de verkoop van 1 van mijn wagens.

Echt tuning kan je het niet noemen velgen en verlaging, buiten de golf cabrio daar was het antennegat de voorste grill en kofferklep strak gemaakt.

De golf cabrio was na 3 weken verkocht en de andere zijn allen verkocht op originele velgen en veren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bedankt voor de verwelkoming.

Ik heb nooit last gehad met de verkoop van 1 van mijn wagens.

Echt tuning kan je het niet noemen velgen en verlaging, buiten de golf cabrio daar was het antennegat de voorste grill en kofferklep strak gemaakt.

De golf cabrio was na 3 weken verkocht en de andere zijn allen verkocht op originele velgen en veren.

U domste verkoop dat ge gedaan hebt :D

En van mij ook ne welkom ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe