Ga naar inhoud

rammeltje in de koffer


Tomdeg
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zoals de titel al zegt , zit ik met een zeer irritant rammeltje in mijn koffer .

Het gaat hier over een Octavia Combi van 2013 .

Ik heb er alles al uitgehaald en dan mee gaan rijden , maar het blijft . Het is alsof er een schroef in een doosje ligt te rollen . Bij het optrekken hoor ik het en het remmen ook . Soms hoor ik een poosje niets en dan weer wel . Om zot van te worden .Kben vrijwel zeker dat het uit de koffer komt want de auto is nog nagelnieuw en ik zit er meestal alleen in .

Heeft er iemand al zoiets meegemaakt ? Kheb bijna 7500km , dan moet ik er toch mee bij de dealer gaan voor een eerste controle . Ik zal het daar eens vragen dan .

post-2045-0-35918100-1370370277_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook eens een rammeltje gehad achterin en ook maar zoeken en zoeken

bleek uiteindelijk de gordel te wezen die de laatste 5 cm niet was opgerold.

 

maw kijk eens rond de achterbank en portiervakken.

lijkt soms dat t achterin de kofferbak is maar dan blijkt het iets dichter bij het stuur te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen Ed ...... het was de sigarettenaansteker die had ik daar ingelegd omdat er bij mij in het contact een USB lader zit. En was er bijna zeker van dat ergens in de achterdeur iets los was.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na lang zoeken naar de dealer geweest , daar is direct iemand in mij koffer gekropen en na een kort ritje hadden hij het gevonden .

Het was de bevestigingschroef (plastiek) van mijn derde stoplicht dat afgebroken was en dit lag te rammelen in de plastiek binnenin het kofferdeksel bovenaan de ruit .

Een nieuw derde stoplicht besteld (onder garantie ) . Volgende week eens asseren om het er laten in plaatsen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Deze week dus naar de dealer geweest om het derde remlicht te laten vervangen onder garantie . Nu kan ik de volgende week nog eens terug keren om de plastiek rond de achterruit te laten vervangen onder "garantie".

Manmanman , ze zetten daar ne kerel van 2 m aan mijn auto om da klein plastiek lampje te vervangen . Die begint daar als ne bezetene te sleuren aan die plastiek onderdelen (hij was vergeten dat er ook wel eens vijsjes kunnen inzitten , met als gevolg kapotte plastiek . Die vent ging da terug zo monteren . Grrr en da op ne wagen van 3 maand oud . Toen ik hem erop wees dat hij dat niet mocht monteren zij hij dat dat toch geen kwaad kon , dat ziet toch niemand zij hij .

Ikke bij de grote baas van de garage geweest , en daar uitgebreide excuses gekregen voor het gedrag van de "mekanieker" . Dus deze week keer ik terug ,maar die vent komt niet meer aan mijn auto ! Dus stel u voor dat je zoals vele mensen doen , in de toonzaal zit te wachten op je auto tot hij klaar is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou kan ik redelijk het vlaams volgen de laatste 15 jaar van me leven maar wat is in hemelsnaam vijsjes ??

Zou u zo vriendelijk willen zijn voor ons ollanders dit even uit te leggen zodat we het verhaal in zijn geheel kunnen vatten ?  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe