Ga naar inhoud

Hallo


Tim D.
 Delen

Aanbevolen berichten

Hey, ik ben Tim en momenteel rij ik nog met een oude Fabia 1.9 SDI rond waar ik altijd zeer tevreden van ben geweest, maar 't werd eens tijd voor iets nieuws,

dus sprong ik vorige week even binnen bij de plaatselijke Skoda dealer met als missie het inwinnen van enige informatie betreffende de Roomster...

...en kwam ik daar weer buiten als eigenaar van een nieuwe silver metallic Rapid Elegance 1.2 TSI (met met uitzondering van navigatie zo'n beetje alles derop en deraan B))

Ik zou hem normaal in juni moeten hebben en hoop hier wat bijkomende informatie te vinden, want behalve die Rapid in de showroom en het demomodel dat ergens ver achteraan geparkeerd stond, heb ik hier in de streek nog geen enkel model zien rondrijden en moet ik mijn enthousiasme voeden met de (karige) info vanop het web.

Bij deze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier Tim

En ik denk dat je ook hier één van de eerste bent met een Rapid

Maar goed één moet de eerste zijn en ik heb hem onlangs bij mijn dealer zien staan en het is zeker geen verkeerde wagen.

Wel op superskoda.com kun je eens kijken voor wat opluister dingen, maar ook daar merk je dat de Rapid er nog maar net is en dat het aanbod nog karig is tov de andere modellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier ! Toen ik in januari bij de Skoda dealer binnen stapte ging ik automatisch naar de Rapid kijken. Ik nam plaats achter het stuur en ik dacht 'ja dat is het'. Ik zag toen ook een witte Fabia staan met een zwart dak, een Monte Carlo uitvoering en begon te twijfelen. Al bij al eens goed geïnformeerd bij mijn dealer en mijn budget eens goed nagekeken. Eigenlijk was de Rapid voor mijn gebruik van een wagen te groot, net zoals zijn prijs met een DSG 7. Ben nu heel tevreden van de Fabia.

Ik ben er van overtuigd dat jouw Rapid een hele goede keuze is en je zal, net zoals iedere andere wagen uit het Skoda gamma, er heel tevreden over zijn.

Je ziet hem inderdaad nog maar zelden rondrijden, maar dat gevoel had ik ook van de Fabia. Ik had voor de aankoop van mijn auto nooit een Fabia opgemerkt op de straat, tot wanneer ikzelf er één aankocht; plots zag ik ze overal rijden. Dat komt gewoon omdat je er dan meer aandacht aan geeft aan dit type wagen, je ziet hem dan ook werkelijk meer rondrijden.

Veel plezier hier en met je nieuwe aanwinst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier,

Net als boydanan heb ik ook de Rapid bekeken, het is echt een heel mooi geprijsde auto voor wat je krijgt. Maar voor mij was het te veel een auto die ik zou willen, terwijl ik eigenlijk totaal geen auto van die afmeting nodig heb.

Proficiat met je keuze, je zal er ongetwijfeld veel plezier aan beleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe