Ga naar inhoud

WildWest op de A1!


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2011.070.01

En doordat crimineeltjes weer eens vrij spel hadden, staan er tig files van/naar Amsterdam, bij Almere, bij Huizen, bij Hilversum, op de ring A10, etc. :mad3:

Omdat de politie zonodig een onderzoek moet doen!

De economische en milieu schade is weer enorm (gelukkig hoefde ik vanochtend niet weg). Als de boefjes gepakt worden en veroordeeld (voor wat dan ook ze misdaan hebben), betalen ze dan ook de rekening van de gevolgschade? Helemaal kaalplukken moet je zulk soort lui!

Een overval in Marknesse, helemaal in de Noord Oost Polder. En dan een achtervolging over de hele A6 en pas bij het tankstation op de A1 komt het tot een confrontatie met de politie. Tjonge, jonge, eerder konden ze die boefjes op de A6 niet blokkeren? Dan heeft justitie tig kilometer de kans om de weg te blokkeren, en pas op één v.d. drukste verkeersaders van het land gaat men tot actie over? :mad3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, ik neem aan dat de politie wel haar redenen gehad zal hebben om zo te handelen. 't Is altijd makkelijk om achteraf te zeggen dat het anders had gemoeten, maar als justitie te vroeg ingrijpt en er onstaan problemen, krijgen ze ook iedereen over zich heen. Ik houd er persoonlijk nooit zo van die oordelen op basis van geen of veel te weinig feitenkennis.

Ik ben het wel met je eens dat alle schade, voor zover die een direct verband heeft met de oorzaak, op daders achterhaald moet worden. Alleen kan ik uit eigen ervaring zeggen dat bij dat soort mensen inderdaad vaak niets te halen valt. Als ik dat soort strafvonnissen ten uitvoer moet leggen, gebeurt het niet zelden dat er (ondanks een duidelijk luxueuze levensstijl) op papier geen verhaal is. Tenenkrommend, vind ik dat, zeker als het gaat om misdrijven zoals misbruik, pedofilie, dat soort dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk ook dat het te makkelijk is om daar vanaf de zijlijn zo naar te kijken. De politie heeft zich (gelukkig) in dit soort situaties strak te houden aan voorgeschreven protocollen. Dat houdt in dat het voor de oppervlakkige toeschouwer soms overkomt als onnodig ingewikkeld, tijdrovend, enz. Maar als men dat niet zou doen, zou het pas echt een linke boel worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie van jullie was het trouwens B) , boefjes!

Eén voordeel is overigens wel, dat we hier eindelijk eens weten waarom er een file was. Vaak is die opeens weg zonder wrakken langs de kant of zoiets. Blijft natuurlijk wel droevig dat dit soort zaken gebeuren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas houdt de politie zich niet strak aan de protocollen,integendeel.

Politiechef Gerda Dijksman is daarom (voorlopig) uit haar functie gezet. De districtschef deed het in haar twitter voorkomen, dat er in een flat in Meppel twee doden waren gevallen door problemen in de relationele sfeer.

De werkelijkheid lag anders, namelijk koolmomoxidevergifiging door onvoldoende onderhoud van het rookgaskanaal.

Gerda Dijksman heeft sindsdien niet meer getwitterd in diensttijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede zaak trouwens. De politie (en andere overheidsinstanties ook trouwens) heeft niets op twitter te zoeken als het om de (tussentijdse) resultaten van onderzoeken gaat! En dan zou het ook nog een zaak tussen de instantie en de belanghebbenden zijn (en dat is niet zomaar de twitter-klup). Al helemaal niet als je kennelijk nog niets van de zaak af weet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

erg dom van die mevrouw. Van die VMBO leerlingen kun je nog denken, die realiseren zich niet wat de consequenties kunnen zijn als je iets op twitter zet (laatst eentje op grond van een twitter of facebook bericht het ziekenhuis in geslagen), maar van iemand in zo'n functie zou je toch verwachten dat zij beter weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto van Gerda liegt er niet om.

Zij lijkt mij het slachtoffer van betastingen in garageboxen, waarschijnlijk met toestemming,

Als ervaringsdeskundige is het haar gelukt, ondanks alle tegenslag, hogerop te komen,waarvoor hulde.

Daarna moet je je klep houden, dat is dan weer niet gelukt.

aangepast door hobbel de bobbel
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe