Kraantje48 Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 Hallo allemaal Ik ben nog onhandig met forums dus geduld met mij sinds kort een Rapid met navigatie kan iemand mij vertellen welke versie er in zit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinfield Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 welkom! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skoody Boo Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 (aangepast) Welkom!2e Rapid hier als ik me niet vergis.Het aanmaken van een voorsteltopic is vast gelukt! In principe horen inhoudelijke vragen in een apart topic om het hier overzichtelijk te houden. Voor navigatie: in de groene balk forums, klik dan op "radio en navigatie", en daar zwarte knop rechts "nieuw onderwerp aanmaken", en dan maak je daar je topic over navigatie in een Rapid.Succes, en veel plezier hier! 18 maart 2013 aangepast door EdK typo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarcoO2 Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 welkom hier en veel plezier! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The bone collector Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 Welkom! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snelle Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 Welkom. Kraantje48 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen