Ga naar inhoud

Skoda Roomster


somebodey
 Delen

Aanbevolen berichten

het begint zeker wel ondragelijk te kriebelen nu?

Gelukkig heb ik mijn 2 jarige zoon dat mij kan bezig houden :D

Nog 2uurtjes en het is zover.

Ondertussen de vervangwagen een gestofzuigd en afgewassen.

Kan hem moeilijk vuil terugbrengen he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren om 14u de auto gaan halen.

ik had dag ervoor gebelt voor paar aanpassingen, zoals letters eraf, anti-carjacking..

Niks daarvan was gedaan.

Daar tijdens de uitleg van de wagen allemaal inorde gebracht.

Als ik die mensen moet geloven, lukt de Needle Sweep en bochtverlichting niet..

In ieder geval, de auto rijdt super! Even wennen aan een benzine, maar dat lijkt allemaal erg veranderd tegen vroeger!

Interieur is super en ruikt heerlijk :D

Zal dit weekend wat foto's proberen te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja de geur van een nieuwe wagen zalig :)

Geniet er maar af zeker met dit weertje eens een uitstap naar de Ardennen, niet zo voor die bomen te zien maar om te genieten van de rit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach reden te meer om de 22-6 je met gebak even los te wurmen van de familie en je RR te laten inpluggen op VCDS.

Want needle sweep moet in theorie bij elke Skoda mogelijk zijn, en de bochtenverlichting is iets wat ter plekke met de laptop en VCDS pas werkelijk bekeken kan worden.

 

Punt is dat wat wij hier gebruiken met VCDS niet door een dealer wordt gebruikt

Dus zij hebben niets aan de codes en dergelijke die wij hier wel eens neerzetten.

 

Om verschil te zien, ik heb ooit eens mbt de Yeti een file geplaatst waarmee de dealer wel wat kon en de manier is waarmee zij werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan helaas niets beloven..

 

Het enige min-puntje momenteel is die 1e versnelling.

Zelf vind ik de auto heel erg traag hier vertrekken, de andere zijn zelfs beter dan die van een diesel.

Is dit normaal? Of komt er nog beterschap in..

 

Onze kleinste is in ieder geval erg blij met de dvd-schermen!

Je hoort hem niet meer op de achterbank..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel als ik goed heb had je hiervoor altijd diesel wagens ?

En tsja die rijden toch even anders dan de benzine en moet je hierdoor inderdaad nog even wennen aan dit rijgedrag ?

Meen me te herinneren dat bone collector onlangs ook nog wat gewennings problemen had met zijn niet skoda wagen en nu ook geheel gewend is ( hoor hem niet meer klagen :)  )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik het zo zeggen, ik ou er voor tekenen als ik dit verbruik constant zou hebben.

Maar spiegel je het verbruik aan dat van Captain Hook dan is het nog tegenvallend.

Maar hij gaat in de loop nog wel zuiniger worden is de algemene trent als je hier een beetje om je heen leest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe