Ga naar inhoud

Roomster (RR) omgebouwd voor vakantie


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

wel één ding is zeker het is misschien veel geld maar duur voor wat je krijgt vind ik het niet gezien de kwaliteit.

En als de dame in het filmpje nu ook nog een vakantie meegaat om me rug te wassen tijdens het douchen ............ wel dan doe ik haar rug ook wel hoor.

Maar voor de prijs kun je het zelf niet maken als je materiaal en uren doorberekend

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ook wel passen in de S2 lijkt mij, als men dit aanschaft is het wel iets dat men levenslang kan gebruiken op voorwaarde dat men steeds de gepaste wagen koopt. En moet je echt wel regelmatig hiermee op stap gaan anders brengt het ook niet veel op. Maar is wel goed uitgedacht leuk voor een M&G.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou het niet weten Pim, ligt geheel aan de financiën op het moment van inruilen van de Yeti en of hij dan nog wordt gebouwd op deze wijze of dat hij uit het assortiment is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk bedacht! Weetje: dit past ook in de Fabia Combi, maar niet in de Ibiza ST. Gelijkwaardige auto's maar het is duidelijk welke de ruimste is ...

Zo'n uitrusting met alles erop en eraan kost net geen 5.000 euro. Dat is wel wat geld maar hier heb je echt wat aan als je graag met de auto rond trekt, vooral in dun bevolkte gebieden. Zoals Scandinavië. Je bent in de auto echt beschut tegen dieren, weer en wind in plaats van een tentje.

aangepast door laagvlieger
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja,

Ik ken deze manier van kamperen wel. Je moet wel bereid zijn te koken/eten/af te wassen in de regen. Ik zou toch liever een iets met een gasbrander/benzinebrander doen die je dan ergens op een droge plek kunt neerzetten, zonder dat het via een uitklapsysteem vast zit aan de rest van de auto.

Dat douchen zie ik het nut niet zo van in. Biologisch afbreekbare zeep moet je dan toch al gebruiken, en in een meertje plompen kan dan net zo goed. In het Noorden van Zweden heb je dan ook voldoende privacy :), op veel andere plekken mis je dat natuurlijk, en dan is af en toe op een camping staan toch beter om te douchen.

Verder heb je nog een oplossing nodig voor de ventilatie, en afhankelijk van die oplossing (bij ons: deur op een kier) is iets van een klamboe is ook onontbeerlijk, al voel je dan wel de ene helft van een rollade (heel romantisch :lol: ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe