Ga naar inhoud

Superb Greenline Elegance


j.o.r.i.s
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb het geluk een bedrijfswagen te mogen uitzoeken en ben zeer sterk aan het overwegen om een Superb Greenline met Elegance uitvoering te kiezen.

Heb zelfs nog ruimte voor enkele opties:


  • Pack 'Company Columbus' Elegance


    Dit pack omvat:


    - Metaalkleur,


    - Tapijten,


    - Buiten- en achterkijkspiegels met automatische dimfunctie,


    - Verwarmde voor- en achterzetels,


    - Manueel bediend zonnescherm aan de zijruiten,


    - Navigatiesysteem Columbus,


    - Parking Assistance System,


    - Bluetooth & Multifunctioneel stuur (Radio+Tel).

  • Verduisterde ruiten achteraan
  • Interieur met "Mirage" afwerking
  • Elektrische opening van de achterklep
  • Opbergnetten (4) in de kofferruimte
  • Wegrijhulp op een helling en TPM
  • Keyless Entry Start & exit SYstem: KESSY
  • Zijdelingse airbags achteraan
  • Verwarmde voorruitsproeiers
  • Geventileerde voorzetels
  • MDI (Mobile Device Interface)
  • afneembare trekhaak

De kleur wordt waarschijnlijk Magnetic Brown, met het leder in Glamour Ivory.

Heb nog een aantal vragen, maar die ziet ik misschien beter in het forum-deel techniek ed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag offerte van de lease-maatschappij ontvangen. Zal nog hier en daar een optie mogen schrappen. (ik kom een 420 EUR te duur uit)

- die MDI interface, zitten hier ook reeds de kabels bij om een USB-stick of een audio-uitgang van een mp3 speler op aan te sluiten? Kan je via deze weg uw muziek kopieren naar de HD van de Columbus, of lukt dit enkel via DVD/CD/SD?

- starthulp op helling laat ik waarschijnlijk ook vallen, heb hier nog nooit problemen gehad om op een helling te vertrekken en de controle bandenspanning is reeds aanwezig in de Elegance-uitvoering

- geventileerde zetels, is dit nuttig? Worden de bleke leren zetels warm in de zon, bij een geparkeerde wagen, of valt dit goed mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joris,

- Ik kopieer of speel altijd via SD mijn muziek naar Columbus. Ik heb geen MDI dus.

- Er zit leer bij mij in en 1 x in de zomer (42 graden in de brandende zon) was het inderdaad te heet om erop te gaan zitten, dus even de auto laten koelen met airco en toen ging het gewoon weer prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de MDI zitten de kabels er niet bij denk dat dit ongeveer een dertig euro is. Heb wel maar een Swing radio dus de rest??

Starthulp tja de mijne bolt ook niet zomaar achteruit heb de indruk dat hij dat juist niet doet en naar mijn weet zit er de starthulp niet op.

Van de zetels heb ik ergens gelezen dat het reinigen niet zo eenvoudig is dat de gaatjes door zweet en andere kunnen verstoppen ik zelf hem "maar" stoffen zetels dus niet van ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de zetels heb ik ergens gelezen dat het reinigen niet zo eenvoudig is dat de gaatjes door zweet en andere kunnen verstoppen

Hier heb je misschien wel een punt.

Iemand met geventileerde zetels die zijn ervaring in deze wil delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe