Ga naar inhoud

'ik heb niks te verbergen'...


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Of hoe de social media door de overheid gescand wordt:

https://www.bof.nl/2...-lastig-parket/

(niet dat het veel geholpen heeft bij het akkefietje in Haren... Kijk maar eens hoeveel schade daardoor ontstaan is)

- Er had nog veel meer schade kunnen ontstaan.

- De personen die deze keer zijn aangehouden en veroordeeld tot het een of andere strafje mogen van mij wel wat actiever gescand worden in de toekomst.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Erik, ik had eigenlijk wel een update van jouw kant verwacht na alle berichtgeving de afgelopen dagen over het door de overheid kunnen hacken van iedere computer... ligt aardig in het verlengde van wat hier besproken wordt. Ik zie dat project overigens nog niet van de grond komen (of is dat whisfull thinking?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, ik ga daar hier niks meer over zeggen.

Het wordt OF belachelijk gemaakt of er wordt beweerd dat het allemaal te ver gezocht is c.q. niet waar zou zijn. '1984' is al lang achterhaald, het is al veel erger.

Dream on.

Fabrikanten als Huawei hebben inmiddels als de hegemonie van jongens als Cisco overgenomen. En als je een beetje technisch onderlegd bent, weet je wat ze daarmee beogen en kunnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, alleen al het aantal werknemers en het geld dat in die toko omgaat zegt me dat het in ieder geval een grote jongen is....

en die slimme meter, tsja, die heeft wat mij betreft sowieso al de titel "meest misleidende productnaam van het decennium" gewonnen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet alles meegekregen in dit topic, maar ik vind dat eerste verhaal van die Robert onzin. Totaal niet onderbouwd met bronnen of wat dan ook. Natuurlijk is 'ik heb niks te verbergen' iets anders als 'ze mogen alles van me weten'. Alles wat je doet, binnen, buiten, draadloos, bedraad, online, offline, is te achterhalen. Dat is eenmaal zo. Wil je dat niet dan zal je een heel ander leven moeten gaan leiden denk ik.

Neemt natuurlijk niet weg dat je serieus moet omgaan met alles wat je weggeeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe