Ga naar inhoud

Multi-media geweld verbazend


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Waar ik me altijd over verbaas, met al dat multi-media geweld, HOE heeft iedereen überhaupt tijd om al die filmpjes, om al die muziek, te bekijken/luisteren? :blink:

En waarom moet je huis altijd maar gevuld zijn met allerlei mogelijke multi-media uitingen?

Er zitten toch maar 24 uur in een dag en een derde daarvan slaap je meestal ook nog... Al die zenders, al die VOD content, al die korte/lange youtube flimpies, al die muziek(clips), ik zou niet weten hoe ik daar de tijd voor zou hebben om het allemaal tot me te nemen...

Of is het onderdeel geworden van de dagelijkse achtergrondruis? 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar heb je wel een punt, ik heb alleen al zoveel muziek dat ik bij lange na niet alles zal kunnen beluisteren

en er komt ook nog eens steeds meer bij, waar je dan toch weer eerst naar wil luisteren. Wat een vervloeking toch, dit leven :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wel wat je bedoelt, denk ik. Mensen willen vaak van alles het nieuwste op dit gebied. Om er echt optimaal van te kunnen genieten, zul je bepaalde keuzes moeten maken, idd simpelweg vanwege de beperkingen van onze eigen hardware. Zo veronachtzaam ik, omdat het me ook totaal niet boeit, het hele video gebeuren (heb nog steeds een buik-tv en een videorecorder) maar maak ik wel veel werk van audio. Zo zal iedereen denk ik degelijke keuzes moeten maken, wil je echt optimaal kunnen genieten van al dat moois aan apparatuur en gadgets. Anders zal het gebruik toch vrij oppervlakkig en sub-optimaal zijn, lijkt me. Wanneer pecunia totaal geen overweging zijn, wordt het natuurlijk weer een ander verhaal, al zal het in principe niets veranderen aan wat ik hiervoor stelde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Erik, daarom heb jij er geen. Ik snap dan ook niet waarom jij je er druk om maakt (of bot gezegd, ons bezitters er mee lastig valt - daar hebben wij helemaal geen tijd voor :D )

Geen tijd hebben is geen excuus, je moet er tijd voor vrij maken.... En jij doet weer dingen in jouw tijd waar ik geen tijd heb (wil vrij maken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ergens voor intereseren, benieuwd naar de reden erachter, is heel iets anders, dan je er over druk maken...

Wat dat betreft kan ik me wel vinden in kreten als "tot hier, en nog verder..." of "live curious".

Net zo min als dat het vaststellen van feiten of bijzonderheden gelijk staat aan 'zeuren'. Zoals menigeen hier bezigt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal jij vast een boel vragen hebben? (ik ben enkel geïnteresseerd hoor) :gehypnotiseerd: Ik zou wel oppassen dat je niet alles ter discussie stelt, want dan heb je echt geen tijd meer over voor andere dingen. :gekkeogen:

Iemand overigens als Airplay via de Mac aan de gang? (om maar weer even tijd te maken voor ontopic zaken).

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals menigeen hier bezigt...

Weer zo'n eindopmerking die gebasserd wordt op veronderstellingen en waarmee je onschuldigen weer pijn kunt doen .

Maar ach ja morgen moet je nog ff doorbijten door de warmte heen, en dan kun je weer mopperen dat het weer regent

Maar dat kun je met een koel hoofd doen ipv een verhit hoofd. :lol::PB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

'te warm' is een persoonlijke mening die klinkt als onaangenaam. Als je dat herhaaldelijk doet.... En dan begin ik nog niet eens over 'tijd'.

zeu·ren (werkwoord; zeurde, heeft gezeurd)

1

vervelend praten (over kleinigheden); zaniken

2

langdurig aanhouden om zijn zin te krijgen: wat zeuren die kinderen

3

(van pijn) lastig en aanhoudend zijn

za·ni·ken (werkwoord; zanikte, heeft gezanikt)

1

vervelend over hetzelfde onderwerp blijven praten; zeuren

Bron: Van Dale

Topic gesplitst aangezien het wel een erg zooitje werd. Mocht de (inmiddels) topic starter een andere titel wensen dan hoor ik dit graag.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik constateer, is dat Captain Hook weliswaar beweert x slechts te constateren en vast te stellen, maar dat daar doorheen in werkelijkheid maar al te vaak een misprijzend oordeel ondubbelzinnig doorklinkt

En dit wekt dan de nodige irritatie op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik constateer is dat het herhaaldelijk uiten van een bepaald idee (blijkbaar) als zaniken/zeuren wordt gezien.

Notabene de hele reclamewereld is gebaseerd op zeuren dan... :P

En wat een ander ondervindt als 'vervelend doorpraten over hetzelfde onderwerp' zie ik als, de discussie is nog lang niet beëindigd...

En een 'misprijzend' ondubbelzinnig oordeel is tussen de oren van de lezer. Het duidelijk uitkomen voor bepaalde ideeën is blijkbaar not done c.q. wordt niet geaccepteerd. Jammer dan, jammer dat men niet openstaat voor 'anders' denken. En idd, politieke correctheid ben ik allergisch voor. :lol:

BTW:

'te warm' is een persoonlijke mening die klinkt als onaangenaam.

'Te warm' is een constatering die mijn gezondheid geen goed doet. Dat is niet slechts een mening, dat is gewoon niet goed.

Zo hebben anderen last van bepaalde pollen, voedselallergieën of andere zaken. En om zoiets af te doen als "dat is slechts een persoonlijke mening' is m.i. kolder.

En om terug te komen op het topic:

ik blijf me verbazen en blijf nieuwsgierig over hoe dat multi-media geweld zo'n enorme weerslag heeft op het dagelijks leven. Dat varieert van de alom aanwezige multi-media 'vervuiling' (ik wil helemaal geen achtergrondmuziek of heftige muziekvideo's in een winkel) tot aan de wijze waarop deze industrie menigeen zover weet te krijgen dat men (blijkbaar) niet meer zonder kan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben het er wel vaker over gehad, Erik. Het is de toon en het hardnekkige zwart wit denken. Hoe denk je bv dat het overkomt, als je als net aangemeld lid een positieve ervaring over een dealer wilt plaatsen en vervolgens als reactie krijgt: nou en?

Blijkbaar sta je daar helemaal niet bij stil en dat vind ik tekenend.

.

aangepast door Rosinfield
Link naar reactie
Delen op andere sites

'Ja, en???' is wat anders dan 'nou en?'

Als iemand in een voorstel topic 1 zin neerzet als reclame voor een dealer, vind ik dat nietszeggend. Dus ik prikkel de TS om het verder uit te leggen.

Daar sta ik juist wel bij stil...

Tekenend hoe menigeen zelf net zo negatief denkt, als daar waar ik van beschuldigd wordt... :o

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu we het toch over multimediageweld hebben. Ik ben een jaartje te vroeg geweest met de aanschaf van m'n AV receiver (Onkyo TX-NR609) z'n opvolger heeft weer leuke nieuwe features, als MHL en instaprevue. Met MHL kun je je smartphone aansluiten op de front hdmi ingang en bedienen met je Onkyo remote, 1080p playback is dan ook mogelijk. Met insta prevue kun je met PIP kijken wat er op de verschillende hdmi ingangen te zien valt. Voor de geinteresseerden:

Je zou dan dus een film kunnen kijken en ondertussen een berichtje posten op dit forum :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar haal je de tijd vandaan om dat ding te gebruiken ???

Maar mooie techniek en neem aan dat je selfmade speakers er ook door worden aangestuurd ?

nog geen last met de buren wegens geluidsoverlast omdat ze op vakantie zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe