Ga naar inhoud

Supergroover stelt zich voor


supergroover
 Delen

Aanbevolen berichten

Na al geruime tijd een "lezer" te zijn op dit forum wordt het nu echt tijd om me eens voor te stellen want ook ik heb nu een Superb besteld.

Mijn naam is Mario, ben 36 lentes jong, vader van een jongen van bijna 3 jaar en een meisje van 7 maanden. Samen met mijn vriendin en kleine etterbakjes woon ik in het mooie land van Maas en Waal.

Ik heb al diverse auto's mogen rijden en daar is niet echt een peil op te trekken, behalve het rijtje met VAG's...

- Renault 4

- Opel D-kadett 1.2 S 1982

- Honda Prelude 2.0I 1985

- Lancia Dedra 2.0 diesel (geloof ik)

- Renault laguna 2.0 baccara (op gas, 1x en nooit meer)

- Seat Leon 1.9TDI 2000 110pk getuned met powerbox dus uitkomst hoeveelheid pk's onzeker

- Audia A3 1.9TDI 1999 130pk getuned ca 170pk

- Audia A4 Avant 2,5TDI V6 2003

- Ford C-max 1.8 tdci (voorloop lease auto)

- Besteld Skoda Octavia combi 1.6 greenline maar niet doorgegaan door functie wijziging.

- Mazda 6 sportwagen 2008 2.0 diesel 140pk

- Opel Astra stationwagen 1.4 turbo (voorloop lease auto)

- Opel Insigina stationwagen 2.0 tubo diesel 130pk (voorloop lease auto)

En nu dan besteld bij leaseplan een Skoda Superb Combi 1.6tdi Greenline ambition businessline in de kleur Black Magic Metallic

Extra opties:

- Elektrische bestuurdersstoel

- Stoelverwarming

- Mobridge bluetooth carkit

- Elektrische achterklep

De auto wordt afgeleverd bij Skoda de Waal in Tiel.

Ben er helemaal blij mee maar moet helaas nog wachten tot ca week 24, tot die tijd moet ik het doen met de Insignia en dat is eigenlijk ook nog niet zo'n straf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, Mario :)

Best een indrukwekkende vloot, binnenkort kan je vergelijken welke de "beste" wagen is en laat het ons zeker weten.

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Mario, leuke intro heb je geschreven. Sterkte met wachten, maar dat zal wel meevallen met je huidige auto. Zodra je de Superb hebt zien we natuurlijk de foto's hier?

Als ik tijd kan maken, tussen het vele rijden met een grote glimlach, dan komen de foto's zeker.

aangepast door supergroover
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar de moeder moet een schat van een vrouw wezen anders had je geen twee koters met haar genomen ?

Ben nu ff de weg kwijt !

Maar heb een TT dus vind hem wel weer terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Renault laguna 2.0 baccara (op gas, 1x en nooit meer)

Hoi Mario, welkom hier!

Leuk lijstje auto's waar de Baccara uitspringt vind ik! Niet dat je hem nooit meer wil maar vanwege de luxe uitvoering! Dit was de topuitvoering toen. Mijn collega had er toen ook een, was een feest om mee te rijden.... dat gas zal wel niet lekker zijn gegaan toen? Backfire?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De tank is nog niet leeg maar toch even tijd kunnen vinden om een foto te maken.

Is er iemand die een schroef van ongeveer 5cm lang kwijt is, nou ik heb hem helaas gevonden.

Ja jullie zien het goed, hij staat alweer op de brug. Met nog geen 80km op de teller heb ik al weer een lekke band. Is dit een voorbode of gewoon pech?? :gestoord:

Gezien ik de laatste dagen een paar "natte" feestjes :D heb gehad, heb ik helaas nog niet veel mogen/kunnen rijden.

Het valt me wel op dat de electrische bestuurdersstoel minder laag ingesteld kan worden dan de proefrit auto met de handbediende bestuurderstoel.

Herkent iemand dit?

post-1315-0-31044800-1340004893_thumb.jp

post-1315-0-07523500-1340004907_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen van die lekke band!

Het valt me wel op dat de electrische bestuurdersstoel minder laag ingesteld kan worden dan de proefrit auto met de handbediende bestuurderstoel.

Herkent iemand dit?

Dat is vrij gebruikelijk. De elektrische stelmotoren nemen meer plaats onder de stoel in dan het mechanisme dat met de hand versteld wordt. Zodoende kan de stoel minder laag ingesteld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het toevallig een roestvrijstalen schroef met de maat 4x40 en met torx verzonken kop ??

Dan zou deze van me collega kunnen wezen , maar weet nu al zeker dat hij deze niet mist

Dus wat mij betreft mag je hem houden, kun je in iedergeval je schilderij of foto van je vrouw er nog mee ophangen

TIP: Gat van 5mm boren en een plug 5mm gebruiken als maat van schroef klopt !

Tsja dikke pech moet je het maar op houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe