Ga naar inhoud

Werkelijk verbruik versus fabrieksopgave

Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Het klopt dat 3k nog niet veel zegt. Moet gewoon nog meer km maken.

Wat betreft het dwangmatige kijken naar de BC, dat klopt wel aardig. In de auto's hiervoor, heb ik nooit een BC gehad. Ik hield dit allemaal op papier bij. Hele boekwerken liggen nog ik de kast. Elke km zou ik bij wijze van spreken nog kunnen nazien. En ik heb niet eens een auto van de zaak.

Hoe bedoel je dwangmatig.

Dus nu maar op 2 manieren bijhouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke Marley een testje

Je vierde wagen

2e jaar

10e maand

en 3e week hiervan

Wat voor wagen had je toen en wat was de Km stand in die week en op dat moment het gemiddelde verbruik ? :dopey_h4h:

Ben wel benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hoe maak ik de koppeling tussen spritmonitor en sf.eu

wel volgens mij is het je al gelukt want als ik op je verbruikscijfer klik kom ik op je verbruiks cijfers in spiritmonitor terecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citroen gekocht in juni 2006. 2 jaar later zou dan zijn 2008. Maand oktober en de derde week, zeg dan 21 oktober.

Beginstand 92480 en eindstand 92547. Trip naar werk, daarna naar Den Haag en ook nog even tanken.

Ik betaalde toen EUR 1,319 per liter. Totale trip vanaf laatste tank beurt 570,50 km. Gemiddeld rond de 1 op 13.

Misschien iets te veel info. Maar het staat er wel.

Dwangmatig of niet??? :)

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, tsja wat hier nog op aan te merken.

En toch is het deels leuk om in zulk soort gegevens te spitten

Aan de andere kant als ik dan de literprijs zie dan wordt je een beetje pissig als je denkt aan de prijs van nu

Heb dit wel eens met me weeklijsten en als je wat moet terug vinden

En je dan bepaalde werken ziet waar je gezeten hebt, en dat dan bepaalde herinneringen weer boven komen

Zou je boekjes netjes bewaren, is altijd leuk voor in de toekomst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe