Ga naar inhoud

Jelz stelt zich voor


Jelz
 Delen

Aanbevolen berichten

Hello,

kort voorstellen: in november 2011 een Octavia combi 1.2 TSI DSG AMB BL (met opties) besteld (lease) en verwacht deze in april (levertijd DSG... :( ).

Feitelijk geen EBL besteld omdat ik best afgeschrikt ben door de gewilde navigatie en gerelateerde auto inbraken ook bij mij in het stadje. Ik hoop dat de navi van de AMB BL wat minder gewild is.

Sinds ik ben gewend aan een station, zou ik niet anders meer willen. Voor deze auto namelijk al twee stations gehad; een Opel Astra 1.6 executive business station met semi-automaat en VW Golf IV 1.4 comfortline station gehad. Heerlijk de ruimte! Vooral met de kinderwagen :) en nowadays ook sportief genoeg.

De keuze voor de nieuwe auto in voordeel van de Octavia heb ik gemaakt tussen de Octavia, VW Golf (ook prima, maar duurder), Ford Focus (aargh, wat een verschrikkelijk dashboard), Opel Astra (te ver gegaan in poging de binnenkant te verfrissen/vernieuwen/sportiever te maken), Hyundai i40 (wat een luxe auto voor de prijs, maar wel duurder).

Ik rij tijdelijk in een Kia Sportage 1.6 x-clusive (model 2012). Best een goede auto, maar wel een windvanger en het start-stop systeem zorgt ervoor dat ik soms maar lekker helemaal stil blijf staan. Wel meer ruimte voor inzittenden, maar daarom minder kofferbak en ik ben nu al redelijk aan het kl..vioolen als ik naast de kinderwagen nog iets anders in de kofferbak wil meenemen. Ik kijk uit naar de Octavia en ben heel benieuwd naar de 1.2TSI met DSG, de proefrit was al weer in oktober...

Cya

Jelz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

kort voorstellen: in november 2011 een Octavia combi 1.2 TSI DSG AMB BL (met opties) besteld (lease) en verwacht deze in april (levertijd DSG... :( ).

Feitelijk geen EBL besteld omdat ik best afgeschrikt ben door de gewilde navigatie en gerelateerde auto inbraken ook bij mij in het stadje. Ik hoop dat de navi van de AMB BL wat minder gewild is.

Hallo Jelz, welkom.

Zelf heb ik de EBL met de Columbus en de Navilock. De Navilock bevalt goed want als ik parkeer in A'dam dan zet ik hem er gelijk op. Thuis is het niet nodig gelukkig! De Columbus zelf is een erg mooi apparaat waar ik veel hulp aan heb. De Amundsen ken ik zelf niet maar zal ook tot volle tevredenheid zijn van de gebruikers hiervan.

De DSG heb ik ook, dat is het mooiste aan de hele auto! Nooit meer zonder voor mij.

Veel leesplezier hier....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Jelz, ik zag je reactie al eerder dan je voorstel topic. Dat is nog eens snel :)

Precies ook de reden waarom ik geen Columbus heb, nog even los van de gebruikte navigatie. Heb nu een Sony met ingebouwde TomTom.

Nu bemoeit tomtom zich al wel meer met de nieuwe kaarten, dus als ze zo doorgaan en ik had een navilock kunnen plaatsen... Who knows. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja, ik vond het leuk om op dat topic te reageren en had me daarom geregistreerd :lookaround:

Ik moet zeggen dat de navi van de Sportage inmiddels goed bevalt. Begon me af te vragen.. waarom zou deze minder snel gestolen worden dan die uit de Octavia. Oh ja.. er zal minder markt voor zijn in andere EU landen.. :whistling2: Begon me toen ook af te vragen hoe deze in vergelijk is met de Amundsen. De proefrit in de O2 is alweer een tijd geleden. Toen vond ik de Amundsen, no suprise, in ieder geval fijner en mooier dan de vier jaar oude CD70 (Navteq) in de Astra die ik gewend was.

Sportage navi: http://www.swissaudio.nl/products/Zendai-Kia-Sportage-na-2010-mulitimedia-radio-met-Europa-navigatie.html

..hmmmbwwwhhhmmmm.. nog een paar weken wachten... :disgust1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe