Ga naar inhoud

Hellup.....de baby is er bijna!


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Zo staan wij er ook in. Liefst borstvoeding, maar we gaan 't niet forceren. Als het stress oplevert voor moeder of kind, stappen we gewoon over op flesvoeding.

De tips voor de flessen zal ik onthouden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maw Frank, jij hebt het geleerd van je buurman die zich spontaan aanbood ? :doraemon_h4h:

Gek he maar heb wel vertrouwen erin dat het met Marco hierin wel goed komt !

En zoniet dan leert hij snel als hij de luier staat te verschonen en nog ff gauw onder gepiest wordt door die kleine dondersteen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek he maar heb wel vertrouwen erin dat het met Marco hierin wel goed komt !

Dank je Ed! En het grappige is dat ik dat vertrouwen zelf ook wel heb. Ik houd van kinderen en de meeste kinderen zijn ook nooit moeilijk bij mij. Dus hoop ik maar dat dat voor mijn eigen productie ook geldt! ;)

zo ontspannen praten over borstvoeding.... dat kan alleen maar op een mannenforum. :)

Haha ja, ik geloof dat je over borstvoedingen hele ááávonden kunt praten - als je vrouw en moeder bent....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een voordeel van borstvoeding is dat je 's nachts niet met flessen in de weer hoeft (ook dit kun je alleen op een mannenforum schrijven) ;-P

Ow ook voor die voeding geldt weer, op je eigen manier, in het ziekenhuis wilde ze onze kinderen altijd in de zogenaamde rugby houding hebben, dat vond mijn vrouw niet fijn en dan begint het gestress juist. Gewoon lekker eigenwijs zijn en de natuur z'n gang laten gaan, dan komt het zeker goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe