Ga naar inhoud

Hoppie stelt zich voor


Hoppie
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Hierbij stelt een tevreden Skoda rijder zichzelf even voor.

In mijn zoektocht in 2010 naar een nieuwe auto ging mijn voorkeur eigenlijk uit naar een Volvo V50, tot het moment dat ik door een kennis werd gewezen op de Octavia. Ben gaan proefzitten en -rijden in Roosendaal en kwam snel tot de conclusie dat dit 'm ging worden.

Ik heb een Octavia Kombi gekozen in de Elegance uitvoering met een Business Line pakket. De kenners weten dan wel dat je niet veel extra's meer hoeft te bestellen. Bovenop deze uitvoeringen heb ik nog extra getinte ramen achter, schuifdak, verwarmde stoelen, blue-toothmodule en 17" lichtmetaal (pallas) besteld. De kleur is zilvergrijs geworden.

Ben zeer tevreden over de auto. Enige probleem dat ik heb en dat de dealer ook niet verholpen krijgt is de verbinding tussen de bluetooth en de Columbus die soms bij het aangaan van een gesprek er spontaan voor zorgt dat het hele Columbus systeem uitspringt en uit zichzelf weer opnieuw opstart. Daar zal ik mee moeten leren leven denk ik.

Ben lid geworden van het forum om wat meer te weten te komen over het updaten en bewerken van het Columbus systeem en uiteraard ervaringen te delen met andere gebruikers.

Groeten,

Hoppie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Dat klinkt inderdaad aardig als mijn auto! Ik heb er naast jouw opties ook nog de achterspoiler, het sportonderstel en de chromen sierpijpjes bijgenomen. Jouw probleem met de Columbus herken ik niet. Lijkt mij iets wat de dealer toch op moet lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zeer tevreden over de auto. Enige probleem dat ik heb en dat de dealer ook niet verholpen krijgt is de verbinding tussen de bluetooth en de Columbus die soms bij het aangaan van een gesprek er spontaan voor zorgt dat het hele Columbus systeem uitspringt en uit zichzelf weer opnieuw opstart. Daar zal ik mee moeten leren leven denk ik.

Wat voor telefoon heb jij, Hoppie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, zou ik zeker niet mee leren leven. Die Columbus mag wat kosten zeg! :o

Zoals Frank zegt is het handig om te weten wat voor telefoon je hebt. Want, er loopt hier een ander topic over een systeem dat vanzelf uit/aan gaat alleen lag dat niet aan de telefoon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe