Ga naar inhoud

Kijk mam zonder handen


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Als meneer King en met Leen Jongewaard. Ik herinner mij nog de Grobbebollen. Dat was in de jaren '58 t/m '60. Die afleveringen bestaan nog, zag ik net http://zoeken.beeldengeluid.nl/internet/index.aspx.

Net als 'Morgen gebeurt het' met Ton Lensink als prof. Plano. Dat was spannend voor die tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk, dat jeugdsentiment

zo hoorde en zag ik, nav het overlijden van Piet Romer, "Varen is fijner dan je denkt" voorbij komen, een tv serie uit mijn jeugd. O ja, verrek, denk je dan.

Zeefje, waar ben je gebleven,( een soort lied)

ik was geloof ik, verliefd op haar destijds, op zeer jeugdige leeftijd..

Als meneer King en met Leen Jongewaard. Ik herinner mij nog de Grobbebollen. Dat was in de jaren '58 t/m '60. Die afleveringen bestaan nog, zag ik net http://zoeken.beelde...net/index.aspx.

Net als 'Morgen gebeurt het' met Ton Lensink als prof. Plano. Dat was spannend voor die tijd.

Professor Plato was het in mijn geheugen.

Morgen gebeurt het, de decors waren van een onwaarschijnlijke eenvoud, ondanks de zwart/wit uitzendingen.

Maar wel een broodnodige prikkel voor de ontluikende fantasie in die jaren.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik dacht aanvankelijk ook aan prof. Plato, maar in de beschrijvingen staat prof. Plano.

Plato was iemand anders......veeeeeel langer geleden ;-)

Inderdaad was het decor voor nu de knulligheid ten top.

Zo had je vroeger ook "De Duivelsgrot". Voor mij als kind soms saai en spannend te gelijk. Helaas is er niets van bewaard gebleven. Diverse oude programma's hebben geleden aan het "Ja zuster, nee zuster"-probleem.

Anderzijds is er via het zgn. telerecording nog heel veel oud spul bewaard gebleven.

Wat te denken van "Okkie Trooy" met zijn koffertje met krentenbollen? Of "Flipje de Tovenaarsleerling"?

Dat is echt ouwe meuk hoor....allemaal jaren 50 en 60.

aangepast door gerardus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe