Ga naar inhoud

2 uitvoeringen Columbus ?


APPLEHARRY
 Delen

Aanbevolen berichten

Hello , ben nieuw hier , heb veel gezocht, maar kom niet aan een antwoord ; Sinds vrijdag ben ik in het bezit van een O2 met Columbus erin en dacht een zeer compleet systeem te hebben

Ik ging er namelijk van uit dat m'n iPhone4S met bibliotheek van 18GB muziekbestanden zo via bluetooth in te lezen zou zijn ; in de manuaal staat immers : "Bluetooth audio activering * - maakt een draadloze overdracht van MP3 vanuit de tele- foonvoorbereiding mogelijk."

Als ik echter naar Media ga, zie ik geen mogelijkheid hiertoe......... :o Kan het zijn dat er 2 uitvoeringen zijn van de Columbus ? 1 met deze mogelijkheid en 1 zonder ???? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Harry, welkom hier! Je vraag staat wel in het goede topic maar we willen je toch vragen om eerst even jezelf voor te stellen in het daarvoor bestemde topic: wie ben ik!

Vooral veel info over je auto geven, eventueel met foto's in je album graag!

Alvast bedankt en tot ziens hier op het forum.

Op je vraag zal z.s.m. antwoord gegeven worden.

Harry, klik aub hier: http://www.skodaforum.eu/forum/19-wie-ben-ik/

aangepast door Wasmachineman
topic bijgevoegd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie ook deze lijst

Mijn Sony oplossing leest wel mijn iPhone (4) via bluetooth, maar kan helaas niet over de Columbus spreken. Meestal niet de meest praktische methode omdat je batterij erg snel leeg loopt, als je dus MDI hebt zou ik er gebruik van maken waar mogelijk. Bovendien vermoed ik dat playlists en info van liedjes niet wordt getoond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Apple-Harry! Welkom hier!

Ik neem aan dat je dezelfde persoon bent als Omnia-Harry op een hier welbekend soortgelijk forum. Daar heb je onderstaand antwoord op je vraag gekregen. Heeft dat je niet verder geholpen?

In je maxidot bij telefoon kun je een mediaplayer instellen als je je telefoon gekoppeld hebt. Daarna verschijnt er op je columbus bij media, bovenin, naast 'cd', 'sdkaart' en 'mdi' een bluetooth tekentje. Je moet dan nogsteeds de muziek bedienen vanaf je iphone. Wil je je iphone kunnen bedienen en opladen zul je hem via het mdi aan moeten sluiten. In mijn ogen een betere optie!
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ALs ik in de Maxidot ga bij Phone , zie ik géén mediaplayer mogelijkheid, na koppeling met iPhone :(

In de Columbus bij Media dan ook géén BT-icoontje ;

Wel zie ik in de Maxidot de mogelijkheid om op A2DP te klikken; dan gaat de iPhone in afspeelmodus, maar ik krijg géén geluid daarvan.....

Kan het er misschien mee te maken hebben dat er geen MDI in zit ?

Zo ja ,kan dat er alsnog in ? Mijn Skoda-garage zei van niet, maar betwijfel hun kennis in deze.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ,het is ook allemaal wat verwarrend voor mij: Ik ging ervan uit dat ik een Columbus systeem in mijn auto had , maar nu blijken er 2 systemen in te zitten : Columbus en Fiscon .

Mijn vorige systeem was namelijk wel 1 : Zenec NC2010 .

Overigens snap ik er nog niet veel van ; Als ik de muziek laat afspelen via A2DP ,dan reageert de Columbus niet meer , zonder eerst de A2DP uit te schakelen .

Waarom zijn er nou 2 systemen nodig ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe